BytteBytte - SEPTEMBER og OKTOBER - 2012

Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
BlueRaven skrev:Så er du med på listen Billede Lise Billede :x- :ymhug:
Jeg fandt en gammel "eventyrlig" adresse på dig, så hvis du stadig bor på den, behøver du ikke sende den igen :D

Til dem der stadig overvejer deltagelse - bemærk venligst at der nu kun er 4 pladser tilbage på listen
(før jeg må udvidde den), så det er bare med at få sig meldt til... :))

Billede
BlueRaven skrev:Så er du med på listen Billede Lise Billede :x- :ymhug:
Jeg fandt en gammel "eventyrlig" adresse på dig, så hvis du stadig bor på den, behøver du ikke sende den igen :D

Så har du den rette adresse..... når man er havenørd kan man da ikke flytte fra den adresse, vel ?

Billede
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Jeg er blevet syg af graviditeten og kan ikke overskue at deltage denne gang. (Ikke noget farligt, bare frygteligt drænende i form af for lavt blodtryk som ikke behandles, resultat næsten konstant svimmelhed og kvalme) Håber at kunne deltage i noget lignende en anden gang.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Susanne i nord skrev:kan ikke overskue at deltage denne gang
Billede
Men du er velkommen til at skifte mening igen, hvis du får det bedre...
Billede
Billede
cecilou
Smaragd
Smaragd
Jeg vil godt være med:-) Jeg kan lide sort, grå, sølv og kolde farver. Jeg vil gerne knytte, flette og trække ting på tråd.
Det eneste som man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at det venter på en lige rundt om hjørnet!
Joanna
Perle
Perle
Nu har jeg luret på denne udfordring en stykketid og NU hopper jeg alligevel på, selvom jeg presses noget på jobbet. Jeg kan perle (på snor), wire wrappe/vikle, knytte. Jeg kan lide de fleste farver - undtagen neon.

Og Susanne i Nord - er jeg gået glip af noget?? Er du gravid igen? Skal vi sige tillykke og alt sådan noget??

Knus joanna
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Ihhhhhh - to legekammerater mere!

Velkommen BilledececilouBillede & BilledeJoannaBillede

I er nu med på listen... :ymhug: :x-

Billede
Billede
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Joanna skrev:Nu har jeg luret på denne udfordring en stykketid og NU hopper jeg alligevel på, selvom jeg presses noget på jobbet. Jeg kan perle (på snor), wire wrappe/vikle, knytte. Jeg kan lide de fleste farver - undtagen neon.

Og Susanne i Nord - er jeg gået glip af noget?? Er du gravid igen? Skal vi sige tillykke og alt sådan noget??

Knus joanna
Er gravid i uge 18 Har termin d. 26 januar. og kan nu rigtigt se min fine gravide mave. Er altså lidt hyggeligt.
Joanna
Perle
Perle
Neeej Susanne, hvor er det dejligt (altså ikke at du er dårlig...!!!). Tillykke med den kommende lille nye.

Knus joanna
Brugeravatar
Angel
Safir
Safir
Geografisk sted: Nordjylland
Susanne i nord skrev:
Joanna skrev:Nu har jeg luret på denne udfordring en stykketid og NU hopper jeg alligevel på, selvom jeg presses noget på jobbet. Jeg kan perle (på snor), wire wrappe/vikle, knytte. Jeg kan lide de fleste farver - undtagen neon.

Knus joanna
Er gravid i uge 18 Har termin d. 26 januar. og kan nu rigtigt se min fine gravide mave. Er altså lidt hyggeligt.
tillykke med mavsen....hi hi har selv 2 dejlige prinsesser på 2½ og 7. du skulle vel ikke mangle tøj til det første år? har en hel sæk til 350kr og skal igen igen have ryddet ud så der kommer sikkert mere.
Hilsen Jessica
Vær mod andre, som du vil have andre skal være mod dig
Billede
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
tillykke med mavsen....hi hi har selv 2 dejlige prinsesser på 2½ og 7. du skulle vel ikke mangle tøj til det første år? har en hel sæk til 350kr og skal igen igen have ryddet ud så der kommer sikkert mere.
Jo har masser af tøj hvis vi får en pige, har Sara der bliver 3 til jul. har omkring 4 sække tøj gemt i diverse skabe :-) Så tror ikke vi behøver at købe mere pt. Men ellers et super lækkert tilbud.
Besvar