hvordan ser i ud??

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Det lyder rigtig sjovt ,men jeg bor bare så langt væk ,men hvis der er plads i en bil som kommer forbi Falster vil jeg meget gerne hoppe med i bilen og selvfølgelig være med til at betale benzinen osv for det ville være rigtig dejligt hvis vi kunne mødes allesammen og hygge og drikke kaffe ~o) ~o) ~o) ~o) ~o) ~o) ~o) ~o) ~o) ~o) ~o) ~o) ~o) ~o) ~o) ~o)
Billede I LOVE CATS
tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Jamen, så må jeg da også lige springe ud i det. Er godt nok gravid på billedet og ser lidt oppustet ud, men det ligner mig forudroligende godt :)) :
Billede
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
rumlebumle skrev:Det var bestemt ikke nogen fornærmelse, blot et billede af hvordan jeg troede du så ud.. hehe..

Ihhhh, hvor du hundser med mig. Jamen enten bliver jeg jo nødt til at tage med eller også må jeg hurtigst muligt få lagt et billede ind. Jeg bliver da stresset!! :D :D :D
Der er ingen grund til at blive stresset. Du har bare travlt for de åbner allerede dørene for ikke-erhvervs-drivende på tirsdag. ;)- :p
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg synes også det er sjovt at få sat ansigt på jer alle. Men hvis vi en dag seriøst skal mødes, kunne det så ikke bedre betale sig at det blev på Fyn? Det ligger jo cirka midt i. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
I Ribe i juli 2009 - på sommerferie - suk : kamera'er og spejle er ikke hvad de har været, på trods af alle teknologiske fremskridt !

Billede
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Pjat med dig Lise, du ser ski da godt ud. :ymhug: :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
lene skrev:Pjat med dig Lise, du ser ski da godt ud. :ymhug: :ymhug:
njarrr... læg mærke til at billedet er lidt tåget og taget på afstand, så rynkerne ikke ses så tydeligt ! ;)
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Jamen Lise, du er både slank og pæn, hvad gør så en enkel rynke her og der, det beviser jo bare at man er i den alder man nu er, og det har da også sin charme, syntes jeg. :D
Det er ihvertfald pænere at have et par rynker, når man når en moden alder, end at tro at man ligner en 20 årig, for det gør man jo ikke alligevel, uanset om man har botox, og silicone både her og der =)) :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Lise det er ikke rynker det er livsefaring
Og jo det ville da være en god id hvis der er nogen på Fyn som har lyst til at lægge hus til al os dejlige perle kvinder, for så kan vi jo finde nogle biler og fyle dem op under vejs.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:Lise det er ikke rynker det er livsefaring
Og jo det ville da være en god id hvis der er nogen på Fyn som har lyst til at lægge hus til al os dejlige perle kvinder, for så kan vi jo finde nogle biler og fyle dem op under vejs.
Ok - så har jeg masser af livserfaring! Og Fyn lyder som et godt sted midt i Danmark, hvor alle perlomanerne fra dette forum kunne mødes og hygge sammen.
Besvar