Konkurrence - Grimme Perler

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Danagonia skrev:
kallie skrev:
Camilla: hø hø hun har 20 i alt mener jeg det er hvis der nu skulle falde en halskæde af til armbåndet :))
Det er godt Kallie :-D Reglen er desværre at der skal indgå 5 grimme perler i det smykke man deltager med. Det har været ret svært for dem, der har haft mange forskellig farvede perler, derfor synes jeg ikke vi kan afvige fra reglen [-x Ved det skod hvis man har lavet et smykke ~x( Men der heldigvis stadig masser af tid...
NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJ
BilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Må man kun lave ét smykke?!?

Billede
Billede
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
pias skrev:Hej søde Bettina.
Undskyld, undskyld, undskyld...
Og, som en helt speciel service, så tænke jeg bare, at hvis du mangler et enkelt orange ur eller et eller andet andet, så skal du bare sige til. Jeg er leveringsdygtig. Du skal bestemt ikke blive begrænset i din kreative udfoldelse.
:-h :-h
Tak, for venligheden nu er det nye år da reddet :D Neeeeej, jeg vil ikke have det ellers tak :))
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige til dine smykker, men måske synes jeg også der skal være en præmie til den der får noget ud af det mest håbløse materiale!
JAAAA HØRT :D
Bettina
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
kallie skrev:Hehe..

Bettina!!..... er det slemt at jeg lige har bestilt nødder magen til dem jeg fik fra dig af ved FMG? :)) :))
Oh my.... Billede
Bettina
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
HAHAha.. åårrrh ha....

BR: der skulle være 5 perler i ET smykke..... men derefter kan du jo lave lisså tosset du vil med resten ;) jeg har da 3.. armbåndet med 5, øreringe med 2 og halskæde med 2.... og så er det vist 8 perler mere at lege med ;;)
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
I må lege alt det i vil med perlerne, men det er kun smykker hvor i der indgår 5 grimme perler der deltager i konkurrencen. I må gerne lave mere end et smykke, hvor der er 5 grimme perler i, som så begge deltager. Men laver man smykker hvor kun 2 eller 3 perler indgår er det kun for sjov og de indgår ikke i afstemningen ;)-

Jeg skriver det lige endnu større og helt tydeligt på for siden :-D
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Kontakt:
kallie skrev:der skulle være 5 perler i ET smykke.....
Danagonia skrev: men det er kun smykker hvor i der indgår 5 grimme perler der deltager i konkurrencen. I må gerne lave mere end et smykke, hvor der er 5 grimme perler i, som så begge deltager. Men laver man smykker hvor kun 2 eller 3 perler indgår er det kun for sjov og de indgår ikke i afstemningen ;)-
SÅ SKYD MIG DOG OG END MINE LIDELSER!!!
- eller giv mig et læs-og-forstå-kursus på andet til tredje klassetrin!...

Nej vent, jeg klarer det sgu selv:
Billede
Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
BlueRaven skrev: eller giv mig et læs-og-forstå-kursus på andet til tredje klassetrin!...
=)) =))
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg må lige have en ting på det rene, inden jeg kaster mig ud i endnu et ubrugeligt megaprojekt
(det forrige blev selvfølgeligt lige færdigt i går - hurra (not))
- er det 5 perler, eller MINIMUM 5 perler?

Billede
Billede
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
MINIMUM 5 PERLER I ET SMYKKE! :D
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
kallie skrev:MINIMUM 5 PERLER I ET SMYKKE! :D
Kallie kan det der med at læse rigtigt =)) :clap:
Besvar