Side 5 af 13

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: fre 5. mar 2010 17:10
af butler
Alså hvor er de søde. Vil ha :x- vil ha :x- men det går ikke. Sally vil aldrig tilgive mig Hun vil få et =(( =((

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: fre 5. mar 2010 17:30
af Havfruen
Nu er de ved at være søde at se på og det med hårene skal du ikke tæmke på. vi har hund og han fælder ,og fælder og jeg kan blive ved og det er næsten ikke til at holde ud lige nu , men vi synes nu han er sød aligevel

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: fre 5. mar 2010 17:55
af rumlebumle
Ej de er altså godt nok kære.. :x- :x- :x-

Jeg er helt vild med ham der ligger krøllet sammen. Han er da for skøn.. :D :D

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: fre 5. mar 2010 18:28
af lisbeth
Ih hvor jeg kunne kramme dem allesammen NUSERRRRRRRRRRRRRRRR :x- :x- :x-

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: fre 5. mar 2010 18:31
af Charlottes
Tak tøser. ;;)

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: man 8. mar 2010 21:57
af Anja
MIG HA !! MIG HA !! MIG HA !! :p :p :p :p :p

De er bare supernuser... Men jeg tror ikk manden er helt vild med ideen.. :p :p =)) =))

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: tirs 9. mar 2010 13:58
af Lise
Hvor er de bare bedrående :ymhug: :x- :ymhug:

Godt du og moderen passer godt på alle 7 ;;)

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: ons 10. mar 2010 11:27
af Charlottes
Ja de er skønne. Og specielt fordi de ikke er begyndt at bide endnu. Det gør Silde så til fulde. Igår bed hun mig selvom jeg overhovedet ikke havde nallerne inde i buret. Hun skulle lige vise mig at jeg ikke engang skulle overveje at snuppe en hvalp. Hun er en flab. :))

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: ons 10. mar 2010 11:30
af lisbeth
Jamen pas nu på fingerne for du skal også kunne lave smykker og kunne pakke alle dine pakker op som kommer med posten :))

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: ons 10. mar 2010 11:33
af Charlottes
Lisbeth, du er også en flab. Jeg tror jeg vil lade dig "møde" Silde når du kommer her og ser hvalpene engang. Så kan du lære at opfører dig ordenligt. :ymdevil: Ej, til den tid vil hun ikke være så over beskyttende som hun er nu. Øv. :(- :p