Ej altså, jeg vil heller have sådan en 'brugt' enHavfruen skrev:Han er ikke en man bare lige fårham skal man gøre sig fortjent til. Og ham her er min og vi har snart været gift i 30 år så han høre til her hos mig.
![]()
![]()
![]()
Min lille zoo ;)
Redaktør: rumlebumle
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
15 år er ikke kun! 15 år er rigtig flot. Stort tillykke herfra.Lise Sonne skrev:Ej altså, jeg vil heller have sådan en 'brugt' en![]()
![]()
, er nu også godt tilfreds med den mand, jeg har (selvom vinduespudsning ikke har hans store interesse). Det er iøvrigt vores bryllupsdag idag, men kun 15 år
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Jeg vil sige det er da 3 gange så lang tid, som jeg 'gad' min første mand
Og min nuværende er jeg ikke engang træt af
Så jeg synes at langtidprognosen er ret god, med mindre selvfølgelig han bliver træt af mig
Man ved aldrig, se på facts : jeg er dyr i drift
- ikke fast i kødet mere
- jeg perler alle i huset til vanvittighed, med mindre det er sommer og som manden siger : han må tale til min (undskyld sproget) røv, for det er den ende af mig han ser hele sommeren
Til gengæld ved han aldrig hvad der sker hvor og hvornår, for jeg finder altid på noget nyt og så sker der en masse
....... Jeg har en meget tålmodig og dejlig mand. 
Til gengæld ved han aldrig hvad der sker hvor og hvornår, for jeg finder altid på noget nyt og så sker der en masse
Næste måned skal jeg have RUBINER.
Hvor jeg glæder mig

-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Rubiner? Øhm hvad er det? 
Gift i 40år så har man rubinbryllup. Det må da udløse den flotte sten Rubin i et smykke fra manden. Merer du ikke detrumlebumle skrev:Rubiner? Øhm hvad er det?
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Helt klart må det da udløse nogle rubiner, men hvis din mand er som mænd er flest, så kan det godt være at du bliver nødt til at 'plante' ideen, så han selv 'lige pludselig' får den brilliante ide at du selvfølgelig skal have et lækkert smykke med rubinerbutler skrev:Gift i 40år så har man rubinbryllup. Det må da udløse den flotte sten Rubin i et smykke fra manden. Merer du ikke detrumlebumle skrev:Rubiner? Øhm hvad er det?![]()
![]()
![]()
![]()
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Ohhhh nu er jeg medbutler skrev:Gift i 40år så har man rubinbryllup. Det må da udløse den flotte sten Rubin i et smykke fra manden. Merer du ikke detrumlebumle skrev:Rubiner? Øhm hvad er det?![]()
![]()
![]()
![]()
det er sjovt butler at du har rubinbrylup i april for vi har perlepryllup i april. du skal have røde rubiner af din mand og jeg håber på en perle af min mand. bar vi nu ikke får en lang næse i stedet for.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Mener du der kan være chance for en lang næse, sådan nogle dejlige kvinder som os. Nej Orla og Viggo må op med pengepungen. Vi skal bare skynde os væk. Sæt der er møl i "portmonæen"Havfruen skrev:det er sjovt butler at du har rubinbrylup i april for vi har perlepryllup i april. du skal have røde rubiner af din mand og jeg håber på en perle af min mand. bar vi nu ikke får en lang næse i stedet for.