Side 5 af 20

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 20. apr 2010 19:08
af kunenpige
Så kom min bytte bytte pakke også.

Tusind tak til giveren. :clap:

Nu må jeg lidt i tænkeboks :think:

Billede

Og tænk engang billede uploadet i første forsøg, det er godt med lidt vejledning i tråden om fotos.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: ons 21. apr 2010 13:53
af lisbeth
Jeg har modtaget en masse dejligt guf og tager et billed i morgen af guffet :clap:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: ons 21. apr 2010 16:26
af Anja
Så fik jeg lavet lidt af mine bytte - bytte perler..

Billede
Sæt med øreringe med de små tyrkiser og en hvid jade, armbånd med hvide agater og de 2 store tyrkiser og FS rondeller..

Billede
Halskæde med de store og små labradoritter og nuggetsen og så har jeg puttet nogle blackstone i....

Billede
2 armbånd med yderligere 2 labradorit-nuggets, amethyst og mat + blank rosakvarts og grå agat..

Billede
Armbånd igen igen ;)- . Brugt amethyst-nugget, og selv puttet nogle amethyster i, FS rondeller, endestykker og lidt bololæder og en lås, og bumbum så har man et fedt armbånd, synes jeg selv... ;)-

Mangler lige at lave noget af de blå jade der osse var med, men det kommer... ;;)

1000 tak til min perlegiver... Lækkert guf kan man sige... :ymhug:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: ons 21. apr 2010 16:58
af Shawnee
Hold da op Anja - der har sku da været gang i dig. :))
Rigtig fede ting du har lavet... :x-

Jeg har desværre ikke modtaget noget endnu... :(-
Håber det kommer i morgen..... :think:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: ons 21. apr 2010 17:00
af lene
Nøøjjj, hvor er det lækre sager du har lavet. :ymapplause: :ymapplause:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: ons 21. apr 2010 17:02
af Havfruen
Super flotte ting du har lavet. det armbånd er jeg helt skut i, alså det med læder og ametyster.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: ons 21. apr 2010 17:05
af lene
Så fik jeg taget billeder af mine bytte perler, så skal der tænkes :p igen tusind tak til min giver, det er flotte sager, og jeg glæder mig til at komme igang med opgaven. :x-


Billede

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: ons 21. apr 2010 17:43
af butler
Lækre smykker. Jeg er også helt skudt i armbåndet med bololæder

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: ons 21. apr 2010 17:53
af Lise
Super lækre smykker :clap: Og hvor har du bare været hurtig :clap: :clap: :clap:

Og dit bololæderarmbånd er bare en drøm :x- :-bd

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: ons 21. apr 2010 18:07
af lisbeth
hold da helt op hvor har du lavet nogle lækre smykker Anja og den sidste er bare hot og rå :clap: