Byt byt Januar 2011
Redaktør: rumlebumle
- FrkBettina
- Opal

- Indlæg: 614
- Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Sikke fine ting I har fået lavet.
Jeg er slet ikke gået i gang og når det ikke til deadlinen ... Men skal nok vise hvad jeg får lavet, når det bliver lavet.
Og så har jeg lidt dårlig samvittighed til modtageren af mine perler... når jeg ser, alt det I andre har sendt.

Jeg er slet ikke gået i gang og når det ikke til deadlinen ... Men skal nok vise hvad jeg får lavet, når det bliver lavet.
Og så har jeg lidt dårlig samvittighed til modtageren af mine perler... når jeg ser, alt det I andre har sendt.
Bettina
Hej med jer
Det er en uges tid siden jeg fik lavet noget af mine superlækre bytteperler, men har været computerløs som følge af virus (på computeren altså!!). Tusind tak til giveren - de var SÅ fede!
Her er det, jeg modtog: 4 store og 10 mindre agater og et hyggeligt kort.

Jeg har lavet en kæde med en sten, jeg ikke kender navnet på og ruskinid og et par øreringe.



Og da jeg blev så glad for bytteperlerne og resultatet, var jeg nødt til at lave et armbånd til. Det uploader jeg andet steds - heldigvis havde jeg lige købt en streng med sorte agater.
Knus Joanna
Det er en uges tid siden jeg fik lavet noget af mine superlækre bytteperler, men har været computerløs som følge af virus (på computeren altså!!). Tusind tak til giveren - de var SÅ fede!
Her er det, jeg modtog: 4 store og 10 mindre agater og et hyggeligt kort.

Jeg har lavet en kæde med en sten, jeg ikke kender navnet på og ruskinid og et par øreringe.



Og da jeg blev så glad for bytteperlerne og resultatet, var jeg nødt til at lave et armbånd til. Det uploader jeg andet steds - heldigvis havde jeg lige købt en streng med sorte agater.
Knus Joanna
Senest rettet af Joanna søn 6. feb 2011 17:23, rettet i alt 1 gang.
Her er hvad jeg har lavet af min byttepakke..
Dette var hvad jeg modtog:

Og dette har jeg lavet:
Halvlang halskæde tilsat store FV, små beige FV, shell og forgyldt.

Matchende armbånd:

Og øreringe:

Og en treradet halskæde. Tilsat lås og bling:


Mange tak for de flotte perler...
Dette var hvad jeg modtog:

Og dette har jeg lavet:
Halvlang halskæde tilsat store FV, små beige FV, shell og forgyldt.

Matchende armbånd:

Og øreringe:

Og en treradet halskæde. Tilsat lås og bling:


Mange tak for de flotte perler...
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Ja der er vist nogle stykker der ikke har vist noget - heller ikke hvad de har modtaget.. Det er faktisk lidt ærgerligt, syntes jeg...lisbeth skrev:Hvor er det flot Mette![]()
Jeg syntes ikke alle har vist deres perler ,men det er sidste dag idag
Det er helt ok, hvis man ikke har tid, eller kræfter - men så meld det lige ud i tråden...
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Havde jeg overskuddet skulle jeg nok skrive til folk, men det har jeg desværre ikke.
Anmoder derfor folk om selv at melde ud, hvis de af den ene eller anden grund ikke har vist.
Jeg har valgt at jeg ikke vil stå for februar, og kun være et "alm. hygge kigge" person herinde. Da jeg ikke har energien og overblikket til at holde styr på det hele. kokser datoer osv.
Anmoder derfor folk om selv at melde ud, hvis de af den ene eller anden grund ikke har vist.
Jeg har valgt at jeg ikke vil stå for februar, og kun være et "alm. hygge kigge" person herinde. Da jeg ikke har energien og overblikket til at holde styr på det hele. kokser datoer osv.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Jeg fik mine perler den sidste uge i januar og har desværre ikke fundet inspiration til at lave noget af de pæne perler.
Jeg har nu været med i tre bytte bytte og to gange har jeg ventet længe på perler. Så jeg holder lige pause efter disse uheldige oplevelser med post Danmark.
Jeg skal nok sætte fotos ind når der kommer noget ud af perlerne.
Her er hvad jeg har fået

Jeg har nu været med i tre bytte bytte og to gange har jeg ventet længe på perler. Så jeg holder lige pause efter disse uheldige oplevelser med post Danmark.
Jeg skal nok sætte fotos ind når der kommer noget ud af perlerne.
Her er hvad jeg har fået
- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Jeg har ikke været helt op toppen, men jeg ser om jeg kan få lavet noget i morgen og lægge ind. Har iden i hovedet.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
- FrkBettina
- Opal

- Indlæg: 614
- Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Halskæde eller sno-rundt armbånd

Bettina

