Jeg har modtaget fra Anja forleden, og har lavet en halskæde hvor jeg har brugt nogle af perlene i idag. Skal lige have lavet noget af resten før jeg lægger billeder herind. Men tak Anja, det var liiiiiiige noget der kunne bruges.
Bytte bytte perler JUNI
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Ohhhhh Susanne. Sikke et smukt hjerte. Hvis du ikke ved hvad du skal bruge det til....
Jeg har modtaget fra Anja forleden, og har lavet en halskæde hvor jeg har brugt nogle af perlene i idag. Skal lige have lavet noget af resten før jeg lægger billeder herind. Men tak Anja, det var liiiiiiige noget der kunne bruges.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Har faktisk allerede lavet noget af hjertet, sammen med kobber, sort onyx, og pink quartz.Charlottes skrev:Ohhhhh Susanne. Sikke et smukt hjerte. Hvis du ikke ved hvad du skal bruge det til....![]()
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Så fik jeg lavet smykker..
Her er hvad jeg fik:

Og det blev til en armbånd på memorywire og en par sjove øreringe af resterne..
Jeg tilsatte kun ekstra FV perler og metal..

Her er hvad jeg fik:

Og det blev til en armbånd på memorywire og en par sjove øreringe af resterne..
Jeg tilsatte kun ekstra FV perler og metal..

De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Sikke nogle fine ting, der er blevet ud af bytteperlerne.

- Susanne i nord
- Opal

en wrap. Er lidt blank med porcelænsperlerne, men mange tak for hjertet. Går en del med det for tiden.

-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
wow Susanne - det er et meget smukt wirewrap hjerte du har skabt der, kan godt lide at hjertet stadig er det centrale i dit design og wirewrappen bliver det der fremhæver hjertet.

- Susanne i nord
- Opal

Mange takLise Sonne skrev:wow Susanne - det er et meget smukt wirewrap hjerte du har skabt der, kan godt lide at hjertet stadig er det centrale i dit design og wirewrappen bliver det der fremhæver hjertet.![]()
- Susanne i nord
- Opal

Så fik jeg en ide til porcelænsperlerne!
Tykke/chuppy damer!
Sølvudgave...

Kobberudgave. opdagede de 2 perler ikke var ens, den ene med skrifttegn den anden uden så blev til 2 vedhæng.

Tykke/chuppy damer!
Sølvudgave...

Kobberudgave. opdagede de 2 perler ikke var ens, den ene med skrifttegn den anden uden så blev til 2 vedhæng.

-
AnneSkovsgaard
- Perle

- Kontakt:
Fine ting, I har fået ud af bytteperlerne! Mine kommer snart - skal lige have lavet noget med de sidste...
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
flotte smykker der er blevet lavet. Mine billeder kommer lige så snart jeg er helt færdig med mit projekt.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk