Side 6 af 20

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: ons 21. apr 2010 19:18
af lisbeth
Her er billede af det lækre guf jeg har modtaget idag =p~ og jeg glæder mig til at lave nogle smykker og jeg vil sige tusind tak til min perlegiver
Billede

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: ons 21. apr 2010 19:43
af Havfruen
Jeg har også modtaget mine perler og det er nogle dejlige ting skal nok tage billeder snart og få dem lagt ind.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: ons 21. apr 2010 20:54
af Anja
1000 tak for roserne :ymblushing: :ymblushing: :ymblushing:

Ja, fik lige gang i sagerne idag da jeg kom hjem fra arbejde, og vupti så var der lavet lidt...

Er selv blevet superglad for det sidste armbånd, har en ide om at der kommer flere af dem.. Med andre sten og vedhæng måske...

Glæder mig rigtig meget til at se Jer andres ting... :ymhug: :ymhug:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tors 22. apr 2010 08:22
af anna-edith
Super lækre ting du har fået lavet Anja. Er vild med armåndet med bola læderet :clap: :clap:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tors 22. apr 2010 13:39
af jeanette
Jeg har også modtaget en masse fine perler:

Billede

Tak til giveren :)-

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tors 22. apr 2010 20:52
af lene
Her er lige de første to ting fra bytte bytte, jeg elsker simpelthen grøn, og jeg havde lyst til at lave en lang kæde, og så lavede jeg også lige et par øreringe.
Senere kommer der nogle armbånd, men dem nåede jeg ikke lige i dag :x- :ymhug:

Billede

Billede

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 23. apr 2010 05:47
af rumlebumle
Orv kæden er da helt fantastisk Lene. Den er rigtig smuk :x-

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 23. apr 2010 07:38
af Danagonia
Jeg har også modtaget nogle spændende perler. Tak til min giver :-D Billeder kommer i weekenden.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 23. apr 2010 07:41
af lene
rumlebumle skrev:Orv kæden er da helt fantastisk Lene. Den er rigtig smuk :x-
Tak Lotte, jeg syntes også at den lykkedes rimelig godt, den er lang, som jo er mode nu, og jeg syntes at de grønne Malakitter er så lækre :ymhug:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 23. apr 2010 08:05
af Havfruen
Dejlig kæde, lige min stil. @};-