Fællesbestilling NU MED BILLEDER

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg vil gerne bede om 20 linjer.. ;)-
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Jeg har 23 linier på min liste indtil videre....

Hvordan gør vi... får vi en PB med en mail så den kan sendes, har oprettet en shopping list med navn og kode så du kan hente direkte over..

Og så er min hjerne bare stået af mht inches, yards, feet, gauge osv (tak til danagonia for den anden tråd med gauge)
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Kallie: Hvis du allerede er klar og HELT sikker på du ikke ændre din bestilling, så kan du sende mig en pb med din mail og kode så kan jeg hente listen på FMG. Husk at krydse af til at andre har tilladelse til at se din liste..
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Er vi blevet enige med hinanden og os selv om at vi venter til efter den første med at bestille så vi lige når at få penge igen? :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
lige just in case... vores net sutter numse lige nu...

Hvis jeg ikke kan komme på så blir det altså susanne i nord der sender min liste info.... forsøger at dobbelt checke det hele nu, men det ryger hele tiden
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Kallie > Hvis vi alligel venter til d. 1, så kan du jo bare vente med at sende det til Lotte. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Til info har jeg 18 linier.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Hej Rumleb
Kan jeg nå at hæve mine linjer til 20. Har allerede lagt alt for meget i kurven igen 8-} 8-} 8-} 8-} 8-}
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Så fik jeg sendt pb. med ønskeliste info, er så spændt glæder mig håber det når at komme inden jeg starter op på arbejde i December, men ellers så pyt, der er ikke længe til ferie, og Sara sover nok stadig fra senest kl. 7 så Skal nok få tid til at lege.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
butler skrev:Hej Rumleb
Kan jeg nå at hæve mine linjer til 20. Har allerede lagt alt for meget i kurven igen 8-} 8-} 8-} 8-} 8-}
Jeps, det går nok med det. Har også oversteget mit eget budget og linier =)) =))
Besvar