Side 7 af 13

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: lør 20. mar 2010 10:03
af lisbeth
Ih de små pus kan de dog ikke lade deres menneskemor få sin søvn i-) jeg glæder mig til at se nye billeder :x-

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: lør 20. mar 2010 10:31
af Eva1950
Charlotte hvor jeg glæder mig til at se hvordan de ser ud nu @};- @};-

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: lør 20. mar 2010 11:13
af Charlottes
Jeg venter lige med at tage billeder igen til de har åbnet øjnene. For der er ikke sket det store siden sidst jeg tog billeder. Kun at de er blevet en smule mørkere så nu kan jeg kende forskel på alle 7. Det er godt og skidt for nu bliver det endnu hårdere hvis jeg skal af med nogle af dem (også selvom der er lang tid til). :(-

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: lør 20. mar 2010 21:06
af Danagonia
Vil du beholde ALLE 7??? ^#(^ Så håber jeg godt nok ikke de er lige så besværlige som en hundehvalp, for jeg har kun 1, men han er også mere end rigeligt =))

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: søn 21. mar 2010 17:01
af Charlottes
Det er ikke planen at beholde dem alle. Men jeg beholder dem til de er blevet snittet og det er vist først omkring 6 måneders alderen at de er gamle nok til det (hannerne kan vist ordnes lidt før). Problemet er så at når jeg kan se forskel på alle 7 som jeg kan nu, så ved jeg ikke om jeg overhovedet kan skille mig af med dem. Det kan også være det er lige modsat så jeg hader dem når de er snittede og bare vil have dem ud. Ildere er ligesom en hundehvalp næsten hele livet. Alt det de ikke må, det gør de. Og når de er unge, så er de i teenage-alderen og så er de meget værere. B-)

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: man 22. mar 2010 13:18
af Lise
Det lyder som om, du har et fuldtidsjob, bare med at holde styr på alle de små kræ :ymhug:

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: man 22. mar 2010 13:22
af Charlottes
Der er ikke nogen der kigger på mig endnu, men de har i et par dage gået godt til tørfoderet. Og idag fik jeg så det første bid af en af hvalpene. Det var ikke hårdt, kun et prøvebid, men den vendte sig så om i min hånd og skulle til at sætte de små sylespidse tænder i mine fingre, så jeg satte den ind igen. Den næste hvalp jeg fik fat i syntes også jeg var sjov at prøve at bide i, og da den sked i min hånd, så kom den også ind til moar. Jeg tror jeg skal sidde med et håndklæde under dem fra nu af. :ymsick:

Lise > Ja det er lige før. :))

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: man 22. mar 2010 17:02
af Charlottes
Lisbeth ville gerne se et billede hvor de dier så jeg har taget en lille billedserie så I kan se hvor meget der bliver vadet rundt og ledt efter en dievorte. Det er Lille fod der leder (hende med hvid fra skuldrene og op over hovedet).
Hun ligger yderst til højre på det første billede (nej, ikke alleryderst, det er moderen Silde). ;)-
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Som I kan se er der ikke meget ro når der bliver diet før alle har fundet et sted ved baren. Silde har efterhånden fået hængepatter af dem. Jeg kan godt tage et billede af det en af dagene. ;))

Billede
Her er et billede hvor næsten alle sover (undtagen den lille flabede albino til venstre som jeg ikke aner hvad laver). :))

De er simpelthen så skønne. :x-

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: man 22. mar 2010 17:06
af butler
Skønne sk'nne billeder med nogle dejlige hvalpe og en stolt mor. De er godt nok søde

Re: 7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

: man 22. mar 2010 17:52
af rumlebumle
Hold da op hvor de mosler runddt. Man må da sige der er gang i den.

Sked i din hånd? :ymsick: Lyder ehm.. Delikat eller noget :D