Side 7 af 20

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 23. apr 2010 10:05
af lisbeth
Meget flot kæde Lene :clap:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 23. apr 2010 12:41
af Anne Marthin
MUMS Lene, både kæden og øreringene er superduper smukke :x-

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 23. apr 2010 18:17
af lene
Mange tak piger :x- :ymhug:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 24. apr 2010 19:04
af Danagonia
Så fik jeg taget billeder af min spændende til sending.

Billede
Billede

Jeg har også fået lavet lidt;

Billede

Billede

Tak for perlerne, de er MUMS :-D

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 24. apr 2010 19:45
af Anja
Så fik jeg også lavet lidt af de store blå jade jeg fik i min lækre perlepakke.. :)- :)-

Billede
Blå bjergjade 10 mm og 12 mm, chadonnayjade og stort vedhæng af glas.. ;;)

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 24. apr 2010 19:46
af Anja
Superlækre øreringe Camilla... :ymhug:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 24. apr 2010 20:02
af lene
Suerflotte smykker piger :ymhug: :ymhug:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: søn 25. apr 2010 08:08
af anna-edith
super lækre øreringe Camilla.

Duper lækre ting i begge har lavet :clap: :clap:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: søn 25. apr 2010 10:19
af lisbeth
Flotte smykker I har lavet og Anja må man spørge hvor du køber de store glashjerter? ;)-

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: søn 25. apr 2010 12:52
af jeanette
Så har jeg fået lavet smykker af bytte-perlerne.

Først et sæt:

Billede

Billede

Armbånd:

Billede

Et par vedhæng:

Billede

Billede

Og til sidst et par øreringe:

Billede