Du kan lave en " kinahat " af karton.lisbeth skrev:Butler jeg har lavet det med wire ligesom et armbånd og det blev fint nok og jeg sætter et foto ind når jeg har fundet noget pænt at hænge det på . ;)-iøvrigt Butler skal du ikke være med til byttekonkurencen jeg har tilmeldt mig for en gang skal være den første![]()
Smykke fra Butler
Redaktør: rumlebumle
Du kan da bare komme og hente noget hos mig. Har masser !!!!!!!lisbeth skrev:Ja det talte vi lige om sjovt nokså jeg skal lige have købt noget karton
Vil bare lige fortælle at min veninde blev meget glad for smykke, som hun fik i dag, da hun var til afslutning. En anden af mine veninder og jeg tog derud, uden hun vidste det, og hun blev meget overrasket og glad.butler skrev:Hej
Jeg har en veninde som skal op til eksamen på fredag og så er hun færdig. Derfor har jeg lavet dette smykke i dag. Kan jeg godt være bekendt at give hende det.
Jeg lavede forresten også et par øreringe som passede dertil af perler som de dråbeformede som også er i kæden.
Jeg havde selv mit turkis/sølvfarvede smykkesæt på og der var en del som kommenterede det og spurgte hvor jeg havde købt det henne. hihi
Dejligt når nogen kan lide det man laver
hvor er det dejligt at man kan glæde andre med de ting man laver. og at folk synes det er smukt det der kommer ud af ens anstreengelser.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Det va så hvad det blev til til min veninde, som har 25 års jubilæum på fredag.
Jeg ved godt det er lidt dystert for årstiden, men hun er en mørk spændende pige, som går meget i beige -grøn og brændte/jordfarver, så jeg tror alligevel det er hende.
Der er i hverttilfælde lagt meget omtanke i .
Kunne lige se på billedet af øreringene at den ene perlekappe sidder lidt skævt. Det skal nok blive rettet

Kan jeg godt være det bekendt at gove som gave
Jeg ved godt det er lidt dystert for årstiden, men hun er en mørk spændende pige, som går meget i beige -grøn og brændte/jordfarver, så jeg tror alligevel det er hende.
Der er i hverttilfælde lagt meget omtanke i .
Kunne lige se på billedet af øreringene at den ene perlekappe sidder lidt skævt. Det skal nok blive rettet

Kan jeg godt være det bekendt at gove som gave
Ja det kan du sagtens for det ser flot ud
. Jeg ville nok have brugt sølv i stedet for kobber, men jeg er heller ikke så meget til kobber
. Og så er vi igen hende hved smag og behag.
men jeg kan godt lide de ting du har
lavet.
Kærlig hilsen