Bytte bytte perler APRIL
Redaktør: rumlebumle
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
skønne ting du har lavet Shawnee.... Du skriver fjeder wire , hvad er nu det ? altså i forhold til alm.wire ? 
Bettina
Betina jeg tror Mette mener memory wire som er meget hård og som du skal bruge en speciel tang til at klippe over og som holder formen og som du ikke skal sætte nogen lås på
http://www.cyberimport.dk/materialer-ti ... color.html
http://www.cyberimport.dk/materialer-ti ... color.html
Ja - det er memorywire...FrkBettina skrev:skønne ting du har lavet Shawnee.... Du skriver fjeder wire , hvad er nu det ? altså i forhold til alm.wire ?
Kunne bare ikke huske hvad det hed i går aftes..
Jeg bruger mandens bidtang til det..
Elsker det lilla armbånd - har siddet på mig, siden jeg lavede det...
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Jeg er altså også virkelig skudt det lilla sæt. Det er nogle flotte farver du har fundet frem. Hvor er det dejligt og nu begynder farverne også at vende tilbage i naturen, det er bare skønt
Jeg har også modtaget mine fine perler, tak Anne
Der kommer billeder hurtigst muligt
Der kommer billeder hurtigst muligt
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Her er mit resultat af bytteriet...

ja, ved godt fotos ikke er skrape.
Har også lavet 2 perle "spyd" der skal bruges til dekoration på påskeæg MEN kan ikke hitte ud af hvordan jeg skal få dem til, at sidde fast
så foto må vente...
Nogle, der har gode ideér ?
ja, ved godt fotos ikke er skrape.
Har også lavet 2 perle "spyd" der skal bruges til dekoration på påskeæg MEN kan ikke hitte ud af hvordan jeg skal få dem til, at sidde fast
Nogle, der har gode ideér ?
Bettina
-
Love-Shopping
- Opal

Så har jeg også modtaget ..
Knus fra Katja
Love shopping.. Vel ik først nu vel? Den blev sendt i lørdag, du skulle gerne have fået i mandags