KONKURRENCE - Oktober
Redaktør: rumlebumle
Det lyder godt, så kan det være, at jeg kan lave lidt alligevel mellem jul og nytår.

Stor smykkehilsen
Ticoprop/Lone
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Grib chancen når du kan......................
Ticoprop/Lone
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Grib chancen når du kan......................
Jeg har aligevel fådet lavet en kæde med vores perler

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
FLOT Kirsten!! Og du havde det endda svært med de perler, men det er da gået rigtig godt...Havfruen skrev:Jeg har aligevel fådet lavet en kæde med vores perler
Ja det er ikke en farve jeg selv ville have købt hvis ikke jeg viste at der er nogle kunder som kan lide den farve. jeg kan overhovedet ikke selv brug den rosa farve da min hud er så grisefarvet at det bare ville gå ud i et.
Kærlig hilsen

Havfruen skrev:Ja det er ikke en farve jeg selv ville have købt hvis ikke jeg viste at der er nogle kunder som kan lide den farve. jeg kan overhovedet ikke selv brug den rosa farve da min hud er så grisefarvet at det bare ville gå ud i et.
Fine ting du har fådet lavet jeanette
Kærlig hilsen

Flotte ting - lige til juledresset juleaften
Endelig blev jeg færdig med smykkerne til Oktobers konkurrence, de har været lang tid under vejs, men her er de så.