Side 8 af 20
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: søn 25. apr 2010 13:37
af butler
Ja jeg må sige at jeg har desværre ikke modtaget nogle byt byt perler endnu.
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: søn 25. apr 2010 13:47
af Havfruen
det er nogle dejlige ting der er lavet af alt det bytte byt den her gang, skal til at lave af mine i morgen.
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: søn 25. apr 2010 15:04
af Charlottes
Camilla > Det er nogle spændende ting du har modtaget.
Anja > Lækker kæde.
Jeanette > Sikke nogle lækre smykker.
Butler > Hvis jeg havde været med, så havde du helt sikkert modtaget noget, for så havde jeg været den der ikke modtog noget.

Jeg håber det kommer imorgen. Ellers må personen der sendte til dig lige stå frem og skrive om de har sendt endnu eller om de er bagude.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: søn 25. apr 2010 18:56
af Anja
Tak for roserne..
Lisbeth--> Jeg har købt dem hos BC-Design.. Men desværre har han jo lukket for biksen, men mon ikke du måske kunne finde dem på ebay ????

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: søn 25. apr 2010 20:43
af Shawnee
Her er så min sending af bytte bytte. Det bliver noget af en udfordring - da det ikke er farver/former jeg normalt arbejder med.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: man 26. apr 2010 06:36
af anna-edith
hvor er det nogle skønne perler du har fået Mette
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: man 26. apr 2010 07:14
af lene
jeanette skrev:Så har jeg fået lavet smykker af bytte-perlerne.
Først et sæt:
Armbånd:
Et par vedhæng:
Og til sidst et par øreringe:

Hvor er det bare flotte ting du har fået lavet Jeanette.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: man 26. apr 2010 07:16
af anna-edith
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: man 26. apr 2010 17:20
af jeanette
mange tak

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: man 26. apr 2010 17:29
af butler
Lige for at sige at der kom post her sidst på eftermiddagen med byt byt perler.