Konkurrence - Grimme Perler

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
BlueRaven skrev: Jeg har selv nogle af slagsen i blå og grøn , og de er også grimme, men alligevel kan jeg faktisk godt lide dem. :doh:
Kan de fåes i blå/grøn?? Har kun fundet dem i guld og blå... Hvor fås sådanne SKØNHEDER??

De er IKKE grimme!!
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Camilla > Har du seriøst givet 30 kr for 1 sten af den slags??? Og er det glas eller hvad? Jeg vil ikke ligefrem kalde den grim men det er ikke lige en perle jeg er fan er. Undskyld men altså... ^#(^
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Skal lige høre om alle har sendt afsender på ? For så vil jeg da ikke være den eneste, der ikke gør det. ;;)
Bettina
Charlottes
Opal
Opal
Jeg skriver på når jeg sender den imorgen. Det er jo ikke hemmeligt for vi skal jo stemme om hvem der har sendt de grimmeste afsted. ;)-
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Charlottes skrev:Camilla > Har du seriøst givet 30 kr for 1 sten af den slags??? Og er det glas eller hvad? Jeg vil ikke ligefrem kalde den grim men det er ikke lige en perle jeg er fan er. Undskyld men altså... ^#(^
Den er IKKE grim!!! =)) =)) =))

Ja jeg gav 30kr og det var BILLIGT for så flot en sten!!! :)) Den blå er goldstone og den guld afrvede er quartz, så ja det er vel glas... Men det er da ligemeget når de er så FLOTTE
Charlottes
Opal
Opal
Tror du at du skal til at have briller? :-B

;))
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Danagonia skrev:Den er IKKE grim!!! =)) =)) =))

Ja jeg gav 30kr og det var BILLIGT for så flot en sten!!! :)) Den blå er goldstone og den guld afrvede er quartz, så ja det er vel glas... Men det er da ligemeget når de er så FLOTTE
:)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))
Billede
:)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))

Det er glas med små kobberstumper i.
Faktisk er det en ret gammel glas-variant kaldet Aventurin, og stenen Aventurinkvarts er opkaldt efter glasset.
I handlen kalder man det goldstone, som Camilla så rigtigt skriver.

Her er min grønne udgave (købt på ebay for et par dollars):

Billede
- og ja, den er OGSÅ grim, grim grim. :D

Det er lidt ligesom med en paillet-kjole. Den er fascinerende i sit glimteri, og kan være sjov til visse ting,
men i sandhed er det jo en ren rædsel af overkill med alt det glitter :D :))

Billede

Billede
Senest rettet af BlueRaven ons 15. dec 2010 19:16, rettet i alt 1 gang.
Billede
Charlottes
Opal
Opal
Er goldstone bare glas og slet ikke en sten-art??? :-\ Ej, det skal du nok ikke fortælle Lisbeth. Hun kan vist godt lide goldstone. :-$
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Host ehm *rømmer mig* og hvisker.. den der grønne Blue.. åhh den er fin! Haps den ville jeg gerne eje, hvor stor er den?

Er enig i det med paillet-kjoler og leggins faktisk er fascinerende, men alt med måde. Er lidt fobisk overfor de bluser der er nu hvor det ligner en paillet baby har gylpet på skuldrene, hvorfor?

Men den grønne der uff altså den er fin!
Bæk
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Varde
Jeg har i dag sendt en brev med de grimmeste perler der findes..
Besvar