Konkurrencen!!!
Redaktør: rumlebumle
Ja Anne: det burde stå i Grundloven, at alle har fri fra arbejde med fuld løn, når man skal kreere til en konkurrence her i forum
Især skulle de gælde for alle os, der ikke har mulighed for at tage barns første og anden sygedag 
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Du har fuldstændig ret, Lise!
men barns anden sygedag? Da er man jo blevet smittet og er syg selv
Ha-Ha, hvor er vi virkelig sjove
godnat 
men barns anden sygedag? Da er man jo blevet smittet og er syg selv
Skal have taget nye billeder i morgen for dem jeg har taget er noget hø med skykker så skal lige have vores foto telt stillet op igen . Og i morgen tager jeg fri. For min søster er her og vi vil bare hygge med hårfarvning ogg klipning og der efter vil vi til nykøbing på mors for at ose lidt. og så må min chref selv passe hans niks. hi Hi det er jo også min lille biks men jeg holder nu fri aligevel.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Hej, her er så mit bidrag til fimo konkurrencen.
Jeg lånte min smukke "svigerdatter"s hals, nu de alligevel var på besøg.
Da lacecane mønsteret er svært at se, tog jeg også et lille nærbillede.
Men pyh, hvor er det svært at tage gode billeder, som gengiver de rigtige farver..(synes jeg)
Jeg kunne tænke mig at lave øreringe og armbånd til (på et tidspunkt...)

Jeg lånte min smukke "svigerdatter"s hals, nu de alligevel var på besøg.
Da lacecane mønsteret er svært at se, tog jeg også et lille nærbillede.
Men pyh, hvor er det svært at tage gode billeder, som gengiver de rigtige farver..(synes jeg)
Jeg kunne tænke mig at lave øreringe og armbånd til (på et tidspunkt...)
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
hvor ser den godt ud! rigtig flot! Og din wirewrap som mellempeler er bare så fedt!
det er bare så flot det du har lavet

Kærlig hilsen

her er så mit forslag......lilla og turkis.
Vedhænget, kan man rigtig se teknikken i lacecane......først en, så fem, så......o.s.v.
og nej, dino´en er IKKE en del af smykket, men er lige blevet købt til min mors venindes hund "Skipper" - men den passede bare lige i farverne og derfor kom den med på billedet

og lidt tættere på......

og smykkesættet, har faktisk et knytte armbånd til gode......af fimoresterne, så jeg har lavet firkantede perler og skal lave et af de der med flere rækker - det når jeg desværre ikke nu......men det skal gives væk som gave og først i november, så jeg har tid nok......derfor er øreringene også lavet med clips, da hun ikke har huller i ørene...
Vedhænget, kan man rigtig se teknikken i lacecane......først en, så fem, så......o.s.v.
og nej, dino´en er IKKE en del af smykket, men er lige blevet købt til min mors venindes hund "Skipper" - men den passede bare lige i farverne og derfor kom den med på billedet

og lidt tættere på......

og smykkesættet, har faktisk et knytte armbånd til gode......af fimoresterne, så jeg har lavet firkantede perler og skal lave et af de der med flere rækker - det når jeg desværre ikke nu......men det skal gives væk som gave og først i november, så jeg har tid nok......derfor er øreringene også lavet med clips, da hun ikke har huller i ørene...
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
det er bare så flot det du har lavet

Kærlig hilsen