hvordan ser i ud??

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Tag du bare kameraet med charlotte, for vi skal da have nogle billeder af os hvor vi sidder med næsen nede i alle vores perler :))
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Ja vi vil se når vi nu ikke lige kan finde $-) tid til at kommer helt der over til jer dejlige kvinder.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Charlottes skrev:Det er sjovt at se jer nye. Men der er stadig mange gamle der mangler at vise billede af dem selv.

Lotte > Jeg er da blevet korthåret (næsten). Der røg mindst 20 cm da jeg klippede mig selv for noget tid siden. #-o Det har du set. Men vi mangler stadig et billede af dig. Hvis du ikke selv lægger noget ind, så putter jeg et kamera helt op i næsen på dig og tager et billede når vi holder træf. Så nu har du 1 måned til at smide et billede herind hvis jeg ikke skal føre min trussel ud i livet. :ymdevil: ;)-
Baaaaaah! Ja ja skal nok.. =))
tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Er lige blevet mørkhåret. Var rigtig træt af mit gamle-leverpostejs-grå-hårfarve :D
Billede
Regner stadig med at lave perletræf på Fyn til sommer :dance:
rumlebumle
Opal
Opal
Så ved vi da at vi ikke skal kigge efter en leverpostejs grået dame når vi kommer til Fyn.. :D :D :D Uden at have set din anden hårfarve, synes jeg denne klæder dig vældig godt.
tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Tak tak, Rumle. Har cirka haft alle hårfarver i tidens løb, da jeg har siddet meget hår-model(for at spare penge :dance: ) så jeg er ikke så sart med at prøve noget nyt :D
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Ja man bliver trat af gråt leveposteg så jeg plejer at få noget røt i mit. og jeg glæder mig til at vi skal finde på noget over hos dig til sommer. Cesvære har Camilla motte aflyse i Kolding. Så nu må det gerne snart blive sommer så vi kan futte til fyn. Er der en bet and brekferst i nærheden af dig eller et vandrehjem for så vil jeg sove der for det er lidt langt frem og tilbage på en dag.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
miska
Rubin
Rubin
rumlebumle skrev:
miska skrev:Har ikke lige et billede ved hånden, men for de nysgerrige er der billede på min facebookprofil (Mette Lindholm) :-)
Hmpf! Der er 5 der hedder Mette Lindholm, hvem af dem er du? :D :D :D
Jeg er den øverste med den grønne skjorte og det lyse hår :-)
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
lisbeth skrev:Tag du bare kameraet med charlotte, for vi skal da have nogle billeder af os hvor vi sidder med næsen nede i alle vores perler :))
Hvis I skal sidde og sniffe perler, så gider jeg altså ikke komme. B-)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
rumlebumle
Opal
Opal
miska skrev:
rumlebumle skrev:
miska skrev:Har ikke lige et billede ved hånden, men for de nysgerrige er der billede på min facebookprofil (Mette Lindholm) :-)
Hmpf! Der er 5 der hedder Mette Lindholm, hvem af dem er du? :D :D :D
Jeg er den øverste med den grønne skjorte og det lyse hår :-)
Wuhu, der fandt jeg dig. Du ser jo brand godt ud!! ( Må man gerne sige det kvinde til kvinde egentlig? =)) )
Besvar