Side 9 af 20
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: man 26. apr 2010 17:30
af butler
Lige for at sige at der kom post her sidst på eftermiddagen med byt byt perler.
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: tirs 27. apr 2010 19:16
af ild-smykker.dk
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: tirs 27. apr 2010 19:58
af Shawnee
Så blev der lavet lidt smykker af bytteperlerne.
Dette fik jeg:
Lavede en halskæde, hvor der er tilført 12mm brun lava og gyldne frostede 12mm agat rondeller, og et par enkelte 10mm lava og okseøje:
Og så blev det til en læderkæde tilsat et lille kronevedhæng:
Øreringe af fimokuglerne:
Øreringe af ferskvandsperler. Jeg har kun tilsat ørekrogene:
Dette er tilbage - fimo:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: ons 28. apr 2010 07:12
af anna-edith
Flotte ting du har fået lavet. Jeg har først tid i næste uge til at få lavet noget af mit guf. Lægger billeder ind lig så snart det er lavet.
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: ons 28. apr 2010 08:27
af Havfruen
fine ting du har lavet ud af dit bytte byt. Jeg skal også igang med at lave af mit men jeg har ikke haft enagi til at lave smykker her på det sidste men det kommer jo igen det ved jeg jo godt.
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: ons 28. apr 2010 09:58
af lisbeth
sikken en masse lækre smykker du har lavet Mette

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: tors 29. apr 2010 18:55
af butler
Her er så mit bud til bytte bytte.
Jeg har desværre ikke kunne tage billede af perlerne inden, da mit apperat har drillet helt hen i skoven.
Men det var alle de små lysrøde voksede glasperler- hawaii perler i 8 mm i sart grøn - rosa hawaiperler
4 fs perler- de firkantede shell 14x14 og 2 tib silver sommerfugle - små lys rød coral.
Det har været en stor udfordring, da jeg næsten aldrig laver noget i så små perler og i de farver.
Jeg har sat lidt sort gummitubes og gummiringe til for at gøre det lidt mere groft, som jeg nok altid arbejder i.
Tilføjet sort gummitubes - gummiringe lås og hvad der ellers høre sig til at lave en halskæde
Selv tilføjet tibitansk silver sommerfugle -gummitubes -gummiringe - lås og hvad der ellers hører sig til for at lave et armbånd
Selv tilføjet perlestav - franske ørekroge - gummiring og små facet slebet coralperler
Håber billederne kan ses. Det er lang tid siden at jeg har lagt billeder ind. HI hi så sang tid siden at jeg ikke kunne huske mit kodeord
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: tors 29. apr 2010 19:18
af Havfruen
det er du da slupet helt godt fra på trods af at du ikke plejer at lave noget der er så lille.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: fre 30. apr 2010 06:08
af rumlebumle
Ja det er da rigtig godt gået Edith. Det ser dejlig sommerligt ud..

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: fre 30. apr 2010 08:44
af Anne Marthin
Det er nogle flotte ting I har fået lavet
Jeg "kæmper" lidt med mit, fordi mine oxyderede kobber"snirkler" knækkede i kampens hede.
Så nu har jeg oxyderet noget af min egen tråd(for første gang, med bronzeoxid)
Det skal en tur i tromlen og jeg er MEGET spændt på resultatet.