UDFORDRING Sjov og spas. Vis os dit hobbyrum...

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
WOW Lise S. :-o Skal jeg ikke lige komme forbi og sørge for at du får lidt mere plads i de skuffer? Jeg er sikker på at Lotte også gerne hjælper til. ;)-

Du har jo totalt vildt meget. :drool: Er overhovedet ikke misundelig. B-)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
ild-smykker.dk skrev:Sikke en sjov tråd :)- Virkelig interessant at se hvordan I andre har indrettet jer. Og hold da op hvor er jeg bare misundelig på alle jeres lækre materialer. Synes jeg bruger vilde summer på perler og sten, men kan da godt se at jeg ikke når jer til sokkeholderne :D Jeg tager et par billeder af mit eget arbejdsbord senere i dag ;;)
Det er altid rart, når der er nogen andre der er værre end end selv, så giver det næsten en selv 'tilladelse' til at shoppe lidt mere igennem, ikke?
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Er du vimmer hvor har du meget Lise!! Der er fandme næsten mere end hvad Lene har i sin butik =)) =))

Jeg kommer gerne og tømmer lidt ud sammen med Charlotte :D :D :D
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
rumlebumle skrev:Er du vimmer hvor har du meget Lise!! Der er fandme næsten mere end hvad Lene har i sin butik =)) =))

Jeg kommer gerne og tømmer lidt ud sammen med Charlotte :D :D :D
Arrrrr - det er da ikke så galt, så skal du se hvad jeg har af garn og stoffer - malergrej -decoupage mm =)) =)) =))
rumlebumle
Opal
Opal
hehe Lise, det viser du os da bare lige.. :D :D Især dit decopage vil jeg da gerne se..
Charlottes
Opal
Opal
rumlebumle skrev:Er du vimmer hvor har du meget Lise!! Der er fandme næsten mere end hvad Lene har i sin butik =)) =))
:)) =)) :)) =))

Lise S > Dine stoffer må du gerne beholde. Vi vil bare have dine perler.
Tænk at sove en nat i dit hobbyrum. Det må være som en nat i himlen. :ymdaydream:
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Charlottes skrev:WOW Lise S. :-o Skal jeg ikke lige komme forbi og sørge for at du får lidt mere plads i de skuffer? Jeg er sikker på at Lotte også gerne hjælper til. ;)-

Du har jo totalt vildt meget. :drool: Er overhovedet ikke misundelig. B-)
Det kunne da være jeg skulle se og få sat lidt til salg herinde på forum ? Jeg mangler jo stadig alt det jeg har købt hos Golden Lake og det jeg lige har modtaget fra Kina (91 strenge - Ups) :)) :)) :))
Min mands kommentar da ferskvandsperlerne kom her idag : Nå, der er da måske perler til et par dage ! Han er da elskelig, ikke ?
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Charlottes skrev:
:)) =)) :)) =))

Lise S > Dine stoffer må du gerne beholde. Vi vil bare have dine perler.
Tænk at sove en nat i dit hobbyrum. Det må være som en nat i himlen. :ymdaydream:
Så bliver du nødt til at ligge på gulvet, der er ikke gulvplads til en madras herinde :)) :)) =)) =)) =))
Charlottes
Opal
Opal
Lise Sonne skrev:Det kunne da være jeg skulle se og få sat lidt til salg herinde på forum ? Jeg mangler jo stadig alt det jeg har købt hos Golden Lake og det jeg lige har modtaget fra Kina (91 strenge - Ups) :)) :)) :))
Min mands kommentar da ferskvandsperlerne kom her idag : Nå, der er da måske perler til et par dage ! Han er da elskelig, ikke ?
Ja det synes jeg du skal. Skal personligt nok hjælpe dig af med lidt af det. B-)
rumlebumle
Opal
Opal
jeg synes personligt også du skal se at få sat lidt til salg. Vi er nogle stykker der allerede sukker efter det. :D :D
Besvar