Side 10 af 20

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 30. apr 2010 09:37
af lene
Hvor er det bare flotte ting der bliver lavet, det er så spændende at se hvad de forskellige laver. :x- :ymhug:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 30. apr 2010 10:48
af lisbeth
Det ser meget fint ud det du har lavet ud af dit bytte byt Edith :clap:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 30. apr 2010 11:17
af lisbeth
Her er hvad jeg fik af dejlige perleguf til bytte byt
Billede
Jade ,glas og porcelænsperler
Billede
Craked agat,mosagat og jade og Lampwork perler
Billede
Lava og rød koral
Billede
Hvid jade ,Craked agat,mat striped jaspis og kinesisk krystal rondel
Billede
Hvid og koboltblå jade og rondeller som er lavet af Fimo købt på qxl (guf)
Billede
Mosagat og tibi sølv
Billede
Blue crazy lace og hvide coin og sterling sølv focal perle
Billede
Her er hvad jeg har tilbage
Billede
TUSIND TUSIND TAK til min perleven for disse dejlig perler/sten :ymhug:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 30. apr 2010 11:45
af butler
Dejlige smykker du har lavet Lisbeth.
Er vild med det blå. Det er smukt.
Kan du huske hvos hvem du købte de fimorondeller hos på qxl. De er super

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 30. apr 2010 12:01
af lisbeth
Edith de er købt hos Perleshoppen 24 hos Helge på qxl

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 30. apr 2010 12:21
af Havfruen
dejlige ting du har fådet lavet af dit bytte byt.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 30. apr 2010 12:23
af butler
lisbeth skrev:Edith de er købt hos Perleshoppen 24 hos Helge på qxl
Ok, hvam handler jeg også en del med, men disse var smuttet forbi mit øje. Ikke så godt.
Han ringer faktisk til mig en gang imellem. Han er lidt sjov. Vi har haft mange lange snakke. Somme tider om hvad der kan sælges

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 30. apr 2010 16:23
af Shawnee
Super flotte smykker Lisbeth - du har da fået lavet en masse af tingene.. :D

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 30. apr 2010 18:48
af ild-smykker.dk
Flotte ting I har lavet alle tre :clap:
Mette, endnu engang må jeg bare sige, at dine kæder er helt fantastiske :x- =p~
Edith, sjovt at se hvordan du har blandet det sarte og det rå :clap:
Lisbeth, utroligt så mange lækre smykker du kan få ud af en omgang Bytte-bytte :x-

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 30. apr 2010 18:59
af anna-edith
Rigtig flotte smykker i begge har lavet Edith og Lisbeth :clap: :clap: :clap: