Side 1 af 2

Bytte-Bytte November - Jeg kan også

: tirs 17. nov 2009 12:37
af ild-smykker.dk
Ja jeg er så ikke et hak bedre end dig Camilla #-o ~x(

Jeg har netop sendt PB´er rundt til alle, eller dvs. det troede jeg, at jeg havde.
Jeg opdagede for sent at Charlottes indlæg var et "jeg-springer-fra-indlæg" så fik sendt en PB med hendes adresse. Skyndte mig at sende en ny PB til pågældende med en ny adresse, men øv... I forvirring glemte jeg dig Lise Sonne #-o

Jeg foreslår at vi annulerer de PB´er jeg har sendt og så tager jeg mig sammen og laver en ny lodtrækning hvor alle er med.
Eller er der andre forslag?

Undskyld rodet piger. Det burde vel egentlig ikke være så svært at holde styr på 8-9 adresser, men havde åbentbart overvurderet mine egne evner 8-}

Mange hilsner Irene ;)-

Re: Bytte-Bytte November - Jeg kan også

: tirs 17. nov 2009 12:49
af lisbeth
Ok så venter jeg på en ny adr ;)-

Re: Bytte-Bytte November - Jeg kan også

: tirs 17. nov 2009 13:13
af Lise Sonne
Irene - det er menneskeligt at fejle, og dette beviser bare at vi er meget menneskelige - selvom jeg ikke håber at det mig, der får det til at gå i koks - jeg er med, når jeg ikke er med - og ikke med når jeg er med - hvis I forstår hvad jeg mener ?

Re: Bytte-Bytte November - Jeg kan også

: tirs 17. nov 2009 13:18
af Anne Marthin
:)) Den er god Lise Sonne! =)) =)) =))

Re: Bytte-Bytte November - Jeg kan også

: tirs 17. nov 2009 13:29
af Havfruen
Du prøver bare igen så skal det nok gå. og tag det helt rolig for det haster ikke. ;)) :-j

Re: Bytte-Bytte November - Jeg kan også

: tirs 17. nov 2009 14:13
af Charlottes
Undskyld at jeg meldte fra. Har bare rigeligt i alt det Futte-show lige for tiden.

Re: Bytte-Bytte November - Jeg kan også

: tirs 17. nov 2009 14:41
af jeanette
kan jeg nå at være med?

Re: Bytte-Bytte November - Jeg kan også

: tirs 17. nov 2009 20:23
af NatasjaA
det helt fint for mig jeg sletter det bare så ser vi på det når den nye kommer ;) alle kan fejle..

Re: Bytte-Bytte November - Jeg kan også

: tirs 17. nov 2009 22:21
af Danagonia
Altså, vi kunne også bare droppe at holde det hemmeligt. Og så laver du bare en offentlig liste med hvem der skal sende til hvem. Så skal folk selv sørge for at sende deres adresse til den der skal sende perler til dem. Det havde været min løsning hvis ingen ville overtage.

Re: Bytte-Bytte November - Jeg kan også

: ons 18. nov 2009 21:09
af ild-smykker.dk
Det er selvfølgelig også en mulighed. Jeg synes dog det er en sjov idé, at man ikke ved hvem man har modtaget fra. Men hvad er stemningen? Jeg vil meget gerne tage mig sammen og få gjort det ordentligt, hvis I stadig har lyst til den "hemmelige" form. Lader det lige ligge et par dage,så I kan nå at tage stilling og melde tilbage. Kigger på det igen på søndag og sender enten en liste (hvis det skal være offentligt) eller PB med adresse, hvis det skal være hemmeligt.

Mange hilsner Irene ;)-