Jeg har netop sendt PB´er rundt til alle, eller dvs. det troede jeg, at jeg havde.
Jeg opdagede for sent at Charlottes indlæg var et "jeg-springer-fra-indlæg" så fik sendt en PB med hendes adresse. Skyndte mig at sende en ny PB til pågældende med en ny adresse, men øv... I forvirring glemte jeg dig Lise Sonne
Jeg foreslår at vi annulerer de PB´er jeg har sendt og så tager jeg mig sammen og laver en ny lodtrækning hvor alle er med.
Eller er der andre forslag?
Undskyld rodet piger. Det burde vel egentlig ikke være så svært at holde styr på 8-9 adresser, men havde åbentbart overvurderet mine egne evner
Mange hilsner Irene




