Bytte-Bytte November - Jeg kan også

Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med

Redaktør: rumlebumle

ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Indlæg: 236
Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
Geografisk sted: Gilleleje
Kontakt:
Ja jeg er så ikke et hak bedre end dig Camilla #-o ~x(

Jeg har netop sendt PB´er rundt til alle, eller dvs. det troede jeg, at jeg havde.
Jeg opdagede for sent at Charlottes indlæg var et "jeg-springer-fra-indlæg" så fik sendt en PB med hendes adresse. Skyndte mig at sende en ny PB til pågældende med en ny adresse, men øv... I forvirring glemte jeg dig Lise Sonne #-o

Jeg foreslår at vi annulerer de PB´er jeg har sendt og så tager jeg mig sammen og laver en ny lodtrækning hvor alle er med.
Eller er der andre forslag?

Undskyld rodet piger. Det burde vel egentlig ikke være så svært at holde styr på 8-9 adresser, men havde åbentbart overvurderet mine egne evner 8-}

Mange hilsner Irene ;)-
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Ok så venter jeg på en ny adr ;)-
Billede I LOVE CATS
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Irene - det er menneskeligt at fejle, og dette beviser bare at vi er meget menneskelige - selvom jeg ikke håber at det mig, der får det til at gå i koks - jeg er med, når jeg ikke er med - og ikke med når jeg er med - hvis I forstår hvad jeg mener ?
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
:)) Den er god Lise Sonne! =)) =)) =))
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Du prøver bare igen så skal det nok gå. og tag det helt rolig for det haster ikke. ;)) :-j
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Undskyld at jeg meldte fra. Har bare rigeligt i alt det Futte-show lige for tiden.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
jeanette
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 132
Tilmeldt: man 6. apr 2009 18:35
Geografisk sted: midtjylland
kan jeg nå at være med?
NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
det helt fint for mig jeg sletter det bare så ser vi på det når den nye kommer ;) alle kan fejle..
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Altså, vi kunne også bare droppe at holde det hemmeligt. Og så laver du bare en offentlig liste med hvem der skal sende til hvem. Så skal folk selv sørge for at sende deres adresse til den der skal sende perler til dem. Det havde været min løsning hvis ingen ville overtage.
ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Indlæg: 236
Tilmeldt: man 31. aug 2009 17:02
Geografisk sted: Gilleleje
Kontakt:
Det er selvfølgelig også en mulighed. Jeg synes dog det er en sjov idé, at man ikke ved hvem man har modtaget fra. Men hvad er stemningen? Jeg vil meget gerne tage mig sammen og få gjort det ordentligt, hvis I stadig har lyst til den "hemmelige" form. Lader det lige ligge et par dage,så I kan nå at tage stilling og melde tilbage. Kigger på det igen på søndag og sender enten en liste (hvis det skal være offentligt) eller PB med adresse, hvis det skal være hemmeligt.

Mange hilsner Irene ;)-
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk
Besvar