Side 1 af 1

Hej

: man 9. mar 2009 12:19
af kreative Anja
Hej,

Jeg hedder Anja og er 43 år.. Er alene med 2 børn på 10 og 13 år.
Så har vi en kat..
Jeg laver lidt smykker men er ellers en kreativ sjæl..
Min helt store lidenskab er strik.. Men jeg laver også 3D kort, syr tøj, knipler.

Glæder mig til at lære stedet at kende.

Mange hilsner
Anja

Re: Hej

: man 9. mar 2009 12:39
af lisbeth
hej Anja velkommen til dette dejlige forum hvor vi hjælper hinanden :clap: :ymhug: :happy-wavemulticolor: :text-welcomewave: hilsen fra en katteelsker

Re: Hej

: man 9. mar 2009 13:21
af lene
Hej Anja

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum, jeg håber at du vil blive glad for at være her.
Her er der mange hjælpsomme, og søde piger, der er gode til at hjælpe, hvis man lige har et spørgsmål, man skal have svar på.
:ymhug:

Re: Hej

: man 9. mar 2009 14:43
af butler
Hej Anja
Også velkommen fra mig, som også elsker min kat Sally.
Jeg laver mest smykker, men strikker også lidt. Elsker at lave ma, men ikke at bage.
Har før klippet meget i karton til alt forskelligt. Sangskjuler, ophæng, kort osv. Det gør jeg ikke mere, da jeg er kommet til skade med min højre hånd, og kan ikke skære mere.

Re: Hej

: man 9. mar 2009 14:45
af Havfruen
Hej Anja og velkommen her på denne dejlige side hvor vi aller er bidt af perler og andre kreative ting. :dance: :dance: :dance:

Re: Hej

: man 9. mar 2009 15:12
af Linda
og lidt mere velkommen ;o)

Re: Hej

: man 9. mar 2009 17:33
af Eva1950
Hej Anja

Velkommen :-D til dette dejlige forum

Knus Eva1950

Re: Hej

: man 9. mar 2009 18:38
af Malena
Velkommen :happy-smileyflower: