Side 1 af 2

Friske billeder af Farmor og Sebastian

: lør 20. mar 2010 11:24
af anna-edith
Hej igen. Så var jeg frisk nok til at se Sebastian, så her er billeder
Billede
Sebastian og mig som jeg ser ud i dag :-D
Billede
Sebastian 4 døgn gammel
Billede
Farmor og Sebastian
Billede
Sebastian´s storebror Mathias
Dette var alt for nu

Re: Friske billeder af Farmor og Sebastian

: lør 20. mar 2010 11:32
af rumlebumle
Åh hvor er han altså bare lækker! Og Farmor ser godt nok stolt ud.. :x-

Re: Friske billeder af Farmor og Sebastian

: lør 20. mar 2010 11:35
af Charlottes
Fin baby. Endnu engang tillykke. :)-

Re: Friske billeder af Farmor og Sebastian

: lør 20. mar 2010 11:38
af lisbeth
Sikken nogle dejlige billeder og han er da bare lige til at kramme :ymhug:

Re: Friske billeder af Farmor og Sebastian

: lør 20. mar 2010 11:56
af Havfruen
super dejlige billeder

Re: Friske billeder af Farmor og Sebastian

: lør 20. mar 2010 12:16
af Lise Sonne
Hvor er det en dejlig dreng/drenge - det må være dejligt at have børnebørn :)-

Re: Friske billeder af Farmor og Sebastian

: lør 20. mar 2010 12:47
af lene
Hvor er det nogle dejlige børnebørn du har, jeg glæder mig også til min tid kommer med børnebørn :ymhug: :ymhug:

Re: Friske billeder af Farmor og Sebastian

: lør 20. mar 2010 16:06
af Smykkeunivers
hvor er han sød! Han ligne en på 3 mdr og ikke en som er kun 4 dage gammel.

Re: Friske billeder af Farmor og Sebastian

: lør 20. mar 2010 16:54
af Eva1950
Hvor er de drenge dog søde og lillebror ser da stor ud

Tusinde gang tillykke @};- @};- @};-

Re: Friske billeder af Farmor og Sebastian

: lør 20. mar 2010 21:01
af Danagonia
Tillykke med ham :ymhug: