Smykke forum for alle
For alle smykkeglade piger
Spring til indhold
Søg
Avanceret søgning
Hurtige links
Ubesvarede indlæg
Aktive emner
Søg
Log ind
Velkommen
↳ Præsentation
↳ Forslag og spørgsmål
Generelt
↳ Gode tilbud
↳ Køb og salg for private
↳ Brugernes egne smykker
↳ Min hverdag
↳ Links
↳ Vejledninger til smykker
↳ Se hvad jeg har købt
↳ Andre hobbyer
↳ Ferieoplevelser
↳ Mad
↳ Konkurrencer
↳ Dyt dyt skal vi byt
↳ Alt om fimo
↳ Teknisk uheld
↳ Den ærlige mening
↳ Materiale mayhem
↳ Legepladsen
Boardindeks
〉
Generelt
〉
Min hverdag
Søg
Friske billeder af Farmor og Sebastian
Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Redaktør:
rumlebumle
Besvar
Udskriv emne
Søg
Avanceret søgning
1
2
Næste
anna-edith
Opal
Indlæg:
963
Tilmeldt:
man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted:
Holeby, Lolland
Kontakt:
Kontakt anna-edith
Websted
Hej igen. Så var jeg frisk nok til at se Sebastian, så her er billeder
Sebastian og mig som jeg ser ud i dag
Sebastian 4 døgn gammel
Farmor og Sebastian
Sebastian´s storebror Mathias
Dette var alt for nu
Citer
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
lør 20. mar 2010 11:24
Top
rumlebumle
Opal
Indlæg:
1417
Tilmeldt:
søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted:
Virum
Åh hvor er han altså bare lækker! Og Farmor ser godt nok stolt ud..
Citer
lør 20. mar 2010 11:32
Top
Charlottes
Opal
Indlæg:
1679
Tilmeldt:
søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted:
Amager
Fin baby. Endnu engang tillykke.
Citer
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
lør 20. mar 2010 11:35
Top
lisbeth
Opal
Indlæg:
2269
Tilmeldt:
man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted:
falster
Sikken nogle dejlige billeder og han er da bare lige til at kramme
Citer
I LOVE CATS
lør 20. mar 2010 11:38
Top
Havfruen
Opal
Indlæg:
1924
Tilmeldt:
søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Kontakt Havfruen
Websted
super dejlige billeder
Citer
Kærlig hilsen
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
lør 20. mar 2010 11:56
Top
Lise Sonne
Opal
Indlæg:
1064
Tilmeldt:
tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Kontakt Lise Sonne
Websted
Hvor er det en dejlig dreng/drenge - det må være dejligt at have børnebørn
Citer
www.mummyinthecave.dk
lør 20. mar 2010 12:16
Top
lene
ADMIN
Indlæg:
1224
Tilmeldt:
tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted:
Nordjylland
Kontakt:
Kontakt lene
Websted
Hvor er det nogle dejlige børnebørn du har, jeg glæder mig også til min tid kommer med børnebørn
Citer
Mange knus og kreative hilsner
Lene
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
lør 20. mar 2010 12:47
Top
Smykkeunivers
Opal
Indlæg:
819
Tilmeldt:
fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted:
Birkerød
Kontakt:
Kontakt Smykkeunivers
Websted
hvor er han sød! Han ligne en på 3 mdr og ikke en som er kun 4 dage gammel.
Citer
lør 20. mar 2010 16:06
Top
Eva1950
Opal
Indlæg:
782
Tilmeldt:
lør 7. mar 2009 20:12
Hvor er de drenge dog søde og lillebror ser da stor ud
Tusinde gang tillykke
Citer
Hilsen Eva1950
lør 20. mar 2010 16:54
Top
Danagonia
Opal
Indlæg:
2205
Tilmeldt:
søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted:
Sydals
Kontakt:
Kontakt Danagonia
Websted
Tillykke med ham
Citer
Ha' en perle-dag - Camilla
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com
lør 20. mar 2010 21:01
Top
Besvar
Udskriv emne
Visning:
Alle indlæg
1 dag
7 dage
2 uger
1 måned
3 måneder
6 måneder
1 år
Sorter efter:
Forfatter
Skrevet
Emne
Retning:
Stigende
Faldende
1
2
Næste