Hundetegn
: tirs 6. apr 2010 11:57
Kan i huske jeg i fødselsdagsgave fik en masse ting til at lave hundetegn?
Jeg har nu fået det hjem og lavet mit første forsøg med stemplerne. Det kræver lige lidt øvelse, især med figurene, men det skal nok blive godt og sjovt

Jeg har nu fået det hjem og lavet mit første forsøg med stemplerne. Det kræver lige lidt øvelse, især med figurene, men det skal nok blive godt og sjovt
