Side 1 af 2

Mine Børn..!

: tors 29. apr 2010 10:51
af Love-Shopping
Goddav..

Jeg sidder her ved mit skrivebord og nyder synet af billeder af mine dejlige børn.. :-D
Og fik da lige lyst til at " vise dem frem " :-D

Jeg var tidligt ude, fik min datter da jeg kun var 18 år. Hun hedder Emma og er fra Marts 06.
Og min søn Asbjørn, er fra Juni 08.
( har desværre ikke fået et billede kun af asbjørn endnu )

Billede
Billede
Billede

Re: Mine Børn..!

: tors 29. apr 2010 10:59
af anna-edith
hvor er de søde nyd dem så længe de er små, bliver hurtig store :-D :-D

Re: Mine Børn..!

: tors 29. apr 2010 11:18
af Havfruen
Dejlige unger du har

Re: Mine Børn..!

: tors 29. apr 2010 11:34
af lisbeth
Dejlige børn du har :-D

Re: Mine Børn..!

: tors 29. apr 2010 11:44
af Love-Shopping
Desværre Ja, det går bare alt for stærkt...

Re: Mine Børn..!

: tors 29. apr 2010 13:05
af rumlebumle
Rigtig skønne unger du har.. Ja det må da nok siges at du er en ung mor, men det må da være dejligt. Min egen mor var selv meget ung da hun fik mig ( 15 år ) og så var der mig selv der var forholdsvis sen ude ( 29 år ) inden jeg fik min første og eneste.. Jeg skal se om jeg kan finde et billede af min krudtugle..

Re: Mine Børn..!

: tors 29. apr 2010 13:18
af Charlottes
Sikke nogle skønne børn du har. :)-

Re: Mine Børn..!

: tors 29. apr 2010 13:41
af Love-Shopping
rumlebumle skrev:Rigtig skønne unger du har.. Ja det må da nok siges at du er en ung mor, men det må da være dejligt. Min egen mor var selv meget ung da hun fik mig ( 15 år ) og så var der mig selv der var forholdsvis sen ude ( 29 år ) inden jeg fik min første og eneste.. Jeg skal se om jeg kan finde et billede af min krudtugle..
:) jeps... min mor var 18 da hun fik mig. og Min mormor var os 18 eller 19.
Min kæreste er så 8 år ældre end mig, så for hans vedkommende så er han glad nok for at det var så tidligt.
Han ville ikke være 30 og så først få børn der..
Så det blir nok heller ikke til flere her.... NU er han jo 30 og for gammel til at få flere. :doh:

Re: Mine Børn..!

: tors 29. apr 2010 13:47
af rumlebumle
Love-Shopping skrev:
rumlebumle skrev:Rigtig skønne unger du har.. Ja det må da nok siges at du er en ung mor, men det må da være dejligt. Min egen mor var selv meget ung da hun fik mig ( 15 år ) og så var der mig selv der var forholdsvis sen ude ( 29 år ) inden jeg fik min første og eneste.. Jeg skal se om jeg kan finde et billede af min krudtugle..
:) jeps... min mor var 18 da hun fik mig. og Min mormor var os 18 eller 19.
Min kæreste er så 8 år ældre end mig, så for hans vedkommende så er han glad nok for at det var så tidligt.
Han ville ikke være 30 og så først få børn der..
Så det blir nok heller ikke til flere her.... NU er han jo 30 og for gammel til at få flere. :doh:
Ork der er tid nok endnu til en lille efternøler.. :D :D :D

Re: Mine Børn..!

: tors 29. apr 2010 13:56
af Love-Shopping
:) jeps... min mor var 18 da hun fik mig. og Min mormor var os 18 eller 19.
Min kæreste er så 8 år ældre end mig, så for hans vedkommende så er han glad nok for at det var så tidligt.
Han ville ikke være 30 og så først få børn der..
Så det blir nok heller ikke til flere her.... NU er han jo 30 og for gammel til at få flere. :doh:[/quote]

Ork der er tid nok endnu til en lille efternøler.. :D :D :D[/quote]

Ja det mener jeg jo også, at der godt måtte kommer en mere om et par år.... men det mener han nu ikke... :whistle: