Jeg sidder her ved mit skrivebord og nyder synet af billeder af mine dejlige børn..
Og fik da lige lyst til at " vise dem frem "
Jeg var tidligt ude, fik min datter da jeg kun var 18 år. Hun hedder Emma og er fra Marts 06.
Og min søn Asbjørn, er fra Juni 08.
( har desværre ikke fået et billede kun af asbjørn endnu )



