Mine Børn..!

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Love-Shopping
Opal
Opal
Indlæg: 620
Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Goddav..

Jeg sidder her ved mit skrivebord og nyder synet af billeder af mine dejlige børn.. :-D
Og fik da lige lyst til at " vise dem frem " :-D

Jeg var tidligt ude, fik min datter da jeg kun var 18 år. Hun hedder Emma og er fra Marts 06.
Og min søn Asbjørn, er fra Juni 08.
( har desværre ikke fået et billede kun af asbjørn endnu )

Billede
Billede
Billede
Knus fra Katja
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
hvor er de søde nyd dem så længe de er små, bliver hurtig store :-D :-D
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Dejlige unger du har
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Dejlige børn du har :-D
Billede I LOVE CATS
Love-Shopping
Opal
Opal
Indlæg: 620
Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Desværre Ja, det går bare alt for stærkt...
Knus fra Katja
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Rigtig skønne unger du har.. Ja det må da nok siges at du er en ung mor, men det må da være dejligt. Min egen mor var selv meget ung da hun fik mig ( 15 år ) og så var der mig selv der var forholdsvis sen ude ( 29 år ) inden jeg fik min første og eneste.. Jeg skal se om jeg kan finde et billede af min krudtugle..
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Sikke nogle skønne børn du har. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Love-Shopping
Opal
Opal
Indlæg: 620
Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
rumlebumle skrev:Rigtig skønne unger du har.. Ja det må da nok siges at du er en ung mor, men det må da være dejligt. Min egen mor var selv meget ung da hun fik mig ( 15 år ) og så var der mig selv der var forholdsvis sen ude ( 29 år ) inden jeg fik min første og eneste.. Jeg skal se om jeg kan finde et billede af min krudtugle..
:) jeps... min mor var 18 da hun fik mig. og Min mormor var os 18 eller 19.
Min kæreste er så 8 år ældre end mig, så for hans vedkommende så er han glad nok for at det var så tidligt.
Han ville ikke være 30 og så først få børn der..
Så det blir nok heller ikke til flere her.... NU er han jo 30 og for gammel til at få flere. :doh:
Knus fra Katja
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Love-Shopping skrev:
rumlebumle skrev:Rigtig skønne unger du har.. Ja det må da nok siges at du er en ung mor, men det må da være dejligt. Min egen mor var selv meget ung da hun fik mig ( 15 år ) og så var der mig selv der var forholdsvis sen ude ( 29 år ) inden jeg fik min første og eneste.. Jeg skal se om jeg kan finde et billede af min krudtugle..
:) jeps... min mor var 18 da hun fik mig. og Min mormor var os 18 eller 19.
Min kæreste er så 8 år ældre end mig, så for hans vedkommende så er han glad nok for at det var så tidligt.
Han ville ikke være 30 og så først få børn der..
Så det blir nok heller ikke til flere her.... NU er han jo 30 og for gammel til at få flere. :doh:
Ork der er tid nok endnu til en lille efternøler.. :D :D :D
Love-Shopping
Opal
Opal
Indlæg: 620
Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
:) jeps... min mor var 18 da hun fik mig. og Min mormor var os 18 eller 19.
Min kæreste er så 8 år ældre end mig, så for hans vedkommende så er han glad nok for at det var så tidligt.
Han ville ikke være 30 og så først få børn der..
Så det blir nok heller ikke til flere her.... NU er han jo 30 og for gammel til at få flere. :doh:[/quote]

Ork der er tid nok endnu til en lille efternøler.. :D :D :D[/quote]

Ja det mener jeg jo også, at der godt måtte kommer en mere om et par år.... men det mener han nu ikke... :whistle:
Knus fra Katja
Besvar