Side 1 af 2

Stolt datter

: tors 30. sep 2010 19:34
af Danagonia
Min mor maler fantastiske billeder, men indtil nu har hun været for generet til rent faktisk at sælge dem. Men nu efter lang tids diskussioner har hun lavet en Amio butik, og man kan altså for første gange købe hendes billeder. Så den stolte datter bliver nødt til at dele det med jer :-D

http://www.amio.dk/butik/717/

Re: Stolt datter

: tors 30. sep 2010 19:56
af butler
Wauuuuu Vandhaven må gerne hænge på min væg. Nu bliver jeg snart rund, og hvis der skulle komme penge i gave, ved jeg hvad jeg skal have

Re: Stolt datter

: tors 30. sep 2010 20:11
af Danagonia
butler skrev:Wauuuuu Vandhaven må gerne hænge på min væg. Nu bliver jeg snart rund, og hvis der skulle komme penge i gave, ved jeg hvad jeg skal have
:-D Jeg er i hvert fald stolt af hende

Re: Stolt datter

: fre 1. okt 2010 05:33
af rumlebumle
Jeg kan sørme godt forstå du er stolt af hende. Det er nogle helt FANTASTISKE billeder hun har laver. Det er virkelig et stort talent hun har. Ros hende gerne fra mig også.. :D :D :D

Re: Stolt datter

: fre 1. okt 2010 06:19
af Dueholm
:clap: Meget flotte billeder

Nu blev det vist afsløret hvor din kreative åre kommer fra

Re: Stolt datter

: fre 1. okt 2010 07:50
af Linda
ENIG !! - det er hun fa... god til - jeg er allermest vild med hendes blyantstreg....super skøn.

Re: Stolt datter

: fre 1. okt 2010 07:58
af Lise Sonne
Camilla - din mor er rigtig dygtig, tak for at du har fået hende overtalt til at dele hendes kunst med os andre :clap: :clap: :clap:

Re: Stolt datter

: fre 1. okt 2010 09:15
af Havfruen
Jeg kan godt forstå at du er stolt af din mor. Hun er meget dygti og det er også noget helt andet en det man altid ser. Så det er dejligt at hun er kommen frem i lyset. Men jeg kan godt forstå at hun har svært ved at komme frem for man er altid selv usikker på det man laver, og nogle gange er man også den håreste til at døme signe egne ting.

Re: Stolt datter

: fre 1. okt 2010 12:13
af Anja
Puha hun er godt nok dygtig din mor.. Du har al ret til at være en stolt datter... :)-

Jeg var inde og kigge på hendes butik og faldt pladask for det her billed.. http://www.amio.dk/produkt/12780/
Det er bare superflot.

Re: Stolt datter

: fre 1. okt 2010 12:18
af lisbeth
Hold da op hvor er hun dygtig din mor og de er så flotte hver især allesammen ,men jeg er vild med vandhaven og jeg blev nød til at eje nissegamlingen så nu er han snart på vej til falster :clap: ja jeg indrømmer at jeg elsker og tror på nisser hele året :x-