Stolt datter

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Min mor maler fantastiske billeder, men indtil nu har hun været for generet til rent faktisk at sælge dem. Men nu efter lang tids diskussioner har hun lavet en Amio butik, og man kan altså for første gange købe hendes billeder. Så den stolte datter bliver nødt til at dele det med jer :-D

http://www.amio.dk/butik/717/
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Wauuuuu Vandhaven må gerne hænge på min væg. Nu bliver jeg snart rund, og hvis der skulle komme penge i gave, ved jeg hvad jeg skal have
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
butler skrev:Wauuuuu Vandhaven må gerne hænge på min væg. Nu bliver jeg snart rund, og hvis der skulle komme penge i gave, ved jeg hvad jeg skal have
:-D Jeg er i hvert fald stolt af hende
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Jeg kan sørme godt forstå du er stolt af hende. Det er nogle helt FANTASTISKE billeder hun har laver. Det er virkelig et stort talent hun har. Ros hende gerne fra mig også.. :D :D :D
Brugeravatar
Dueholm
Perle
Perle
Indlæg: 35
Tilmeldt: man 26. jul 2010 11:07
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:
:clap: Meget flotte billeder

Nu blev det vist afsløret hvor din kreative åre kommer fra
Kærlig hilsen Jane

HUSK!! Dette er første dag i resten af dit liv.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
ENIG !! - det er hun fa... god til - jeg er allermest vild med hendes blyantstreg....super skøn.
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Camilla - din mor er rigtig dygtig, tak for at du har fået hende overtalt til at dele hendes kunst med os andre :clap: :clap: :clap:
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Jeg kan godt forstå at du er stolt af din mor. Hun er meget dygti og det er også noget helt andet en det man altid ser. Så det er dejligt at hun er kommen frem i lyset. Men jeg kan godt forstå at hun har svært ved at komme frem for man er altid selv usikker på det man laver, og nogle gange er man også den håreste til at døme signe egne ting.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 171
Tilmeldt: man 9. mar 2009 11:27
Geografisk sted: Nordsjælland
Puha hun er godt nok dygtig din mor.. Du har al ret til at være en stolt datter... :)-

Jeg var inde og kigge på hendes butik og faldt pladask for det her billed.. http://www.amio.dk/produkt/12780/
Det er bare superflot.
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Hold da op hvor er hun dygtig din mor og de er så flotte hver især allesammen ,men jeg er vild med vandhaven og jeg blev nød til at eje nissegamlingen så nu er han snart på vej til falster :clap: ja jeg indrømmer at jeg elsker og tror på nisser hele året :x-
Billede I LOVE CATS
Besvar