http://www.amio.dk/butik/717/
Stolt datter
Redaktør: rumlebumle
Min mor maler fantastiske billeder, men indtil nu har hun været for generet til rent faktisk at sælge dem. Men nu efter lang tids diskussioner har hun lavet en Amio butik, og man kan altså for første gange købe hendes billeder. Så den stolte datter bliver nødt til at dele det med jer
http://www.amio.dk/butik/717/
http://www.amio.dk/butik/717/
Wauuuuu Vandhaven må gerne hænge på min væg. Nu bliver jeg snart rund, og hvis der skulle komme penge i gave, ved jeg hvad jeg skal have
butler skrev:Wauuuuu Vandhaven må gerne hænge på min væg. Nu bliver jeg snart rund, og hvis der skulle komme penge i gave, ved jeg hvad jeg skal have
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Jeg kan sørme godt forstå du er stolt af hende. Det er nogle helt FANTASTISKE billeder hun har laver. Det er virkelig et stort talent hun har. Ros hende gerne fra mig også..

Nu blev det vist afsløret hvor din kreative åre kommer fra
Kærlig hilsen Jane
HUSK!! Dette er første dag i resten af dit liv.
HUSK!! Dette er første dag i resten af dit liv.
ENIG !! - det er hun fa... god til - jeg er allermest vild med hendes blyantstreg....super skøn.
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
-
Lise Sonne
- Opal

- Indlæg: 1064
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
- Kontakt:
Camilla - din mor er rigtig dygtig, tak for at du har fået hende overtalt til at dele hendes kunst med os andre

Jeg kan godt forstå at du er stolt af din mor. Hun er meget dygti og det er også noget helt andet en det man altid ser. Så det er dejligt at hun er kommen frem i lyset. Men jeg kan godt forstå at hun har svært ved at komme frem for man er altid selv usikker på det man laver, og nogle gange er man også den håreste til at døme signe egne ting.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Puha hun er godt nok dygtig din mor.. Du har al ret til at være en stolt datter...
Jeg var inde og kigge på hendes butik og faldt pladask for det her billed.. http://www.amio.dk/produkt/12780/
Det er bare superflot.
Jeg var inde og kigge på hendes butik og faldt pladask for det her billed.. http://www.amio.dk/produkt/12780/
Det er bare superflot.
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Hold da op hvor er hun dygtig din mor og de er så flotte hver især allesammen ,men jeg er vild med vandhaven og jeg blev nød til at eje nissegamlingen så nu er han snart på vej til falster
ja jeg indrømmer at jeg elsker og tror på nisser hele året 


