Side 1 af 2
Bryllupsdag
: man 6. dec 2010 15:55
af lene
I dag har jeg været gift med min dejlige mand i 24 år, puha som tiden dog går.
Ikke noget med at holde fri fra pakkeriet, har pakket siden kl.8 i morges, og er først lige blevet færdig, og så er jeg snottet som bare f.....
![santa3 [smilie=santa3.gif]](./images/smilies/santa3.gif)
Re: Bryllupsdag
: man 6. dec 2010 16:01
af Pia
Hvor sejt Lene
tillykke med dagen og din dejlige mand

Re: Bryllupsdag
: man 6. dec 2010 16:02
af lisbeth
Tillykke med dagen Lene ja tiden går og det er bare så dejligt at du har travlt i din dejlige butik
Vi har kobberbryllup på onsdag den 8/12 og vi har kendt hinanden i 17 år og jeg er spændt på om manden husker det

vi skal ikke holde nogen fest for jeg er ikke til al det festivitas og gaver
![santa3 [smilie=santa3.gif]](./images/smilies/santa3.gif)
Re: Bryllupsdag
: man 6. dec 2010 16:20
af Eva1950
Stort
TILLYKKE til dig og din mand
Ja tiden går hurtig
![Dannebrog02-medium [smilie=dannebrog02-medium.gif]](./images/smilies/Dannebrog02-medium.gif)
Re: Bryllupsdag
: man 6. dec 2010 16:22
af Eva1950
lisbeth skrev:Tillykke med dagen Lene ja tiden går og det er bare så dejligt at du har travlt i din dejlige butik
Vi har kobberbryllup på onsdag den 8/12 og vi har kendt hinanden i 17 år og jeg er spændt på om manden husker det

vi skal ikke holde nogen fest for jeg er ikke til al det festivitas og gaver
![santa3 [smilie=santa3.gif]](./images/smilies/santa3.gif)
Lisbeth selvfølglig husker din mand den dag

Re: Bryllupsdag
: man 6. dec 2010 16:45
af FrkBettina
wouw 24 år ! Det er flot. Stort tillykke til jer..
![Dannebrog02-medium [smilie=dannebrog02-medium.gif]](./images/smilies/Dannebrog02-medium.gif)
Re: Bryllupsdag
: man 6. dec 2010 17:27
af Danagonia
Tillykke!
Re: Bryllupsdag
: man 6. dec 2010 17:36
af Chergui Design
Re: Bryllupsdag
: man 6. dec 2010 17:57
af pias
TILLYKKE.
Re: Bryllupsdag
: man 6. dec 2010 20:13
af kunenpige
Kære Lene
Hjertelig tillykke med bryllupsdagen til dig og din mand.
Tiden flyver jo afsted og inden man ser sig om skal man have sølvbryllup, det varer godt nok et par år endnu med mig selv men jeg har dog kendt min mand i 25 år, vi har dog kun været gift i 16 år nu.