Bryllupsdag

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
I dag har jeg været gift med min dejlige mand i 24 år, puha som tiden dog går.
Ikke noget med at holde fri fra pakkeriet, har pakket siden kl.8 i morges, og er først lige blevet færdig, og så er jeg snottet som bare f..... [smilie=santa3.gif]
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Hvor sejt Lene
tillykke med dagen og din dejlige mand (*) :occasion-birthday:
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Tillykke med dagen Lene ja tiden går og det er bare så dejligt at du har travlt i din dejlige butik [smilie=santa3.gif]
Vi har kobberbryllup på onsdag den 8/12 og vi har kendt hinanden i 17 år og jeg er spændt på om manden husker det :doh: vi skal ikke holde nogen fest for jeg er ikke til al det festivitas og gaver [smilie=santa3.gif]
Billede I LOVE CATS
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Stort TILLYKKE til dig og din mand

Ja tiden går hurtig [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Hilsen Eva1950
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
lisbeth skrev:Tillykke med dagen Lene ja tiden går og det er bare så dejligt at du har travlt i din dejlige butik [smilie=santa3.gif]
Vi har kobberbryllup på onsdag den 8/12 og vi har kendt hinanden i 17 år og jeg er spændt på om manden husker det :doh: vi skal ikke holde nogen fest for jeg er ikke til al det festivitas og gaver [smilie=santa3.gif]
Lisbeth selvfølglig husker din mand den dag :ymhug: :ymhug:
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Indlæg: 614
Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
wouw 24 år ! Det er flot. Stort tillykke til jer.. [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Bettina
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Tillykke!
Chergui Design
Perle
Perle
Indlæg: 44
Tilmeldt: tors 21. okt 2010 15:36
Geografisk sted: Odense
Tillykke ........... ja, man synes jo, at det var i går at ...........
[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
pias
Rubin
Rubin
Indlæg: 266
Tilmeldt: fre 23. jul 2010 20:33
Geografisk sted: Dragør
TILLYKKE.
Carpe diem!
Mkh. PIa
Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Indlæg: 59
Tilmeldt: ons 10. feb 2010 12:54
Geografisk sted: Køge
Kære Lene

Hjertelig tillykke med bryllupsdagen til dig og din mand.

Tiden flyver jo afsted og inden man ser sig om skal man have sølvbryllup, det varer godt nok et par år endnu med mig selv men jeg har dog kendt min mand i 25 år, vi har dog kun været gift i 16 år nu.
Mange hilsner
Pia

Prøv at kigge på www.homecooking.dk et godt sted at blive lækkersulten
Besvar