Ikke noget med at holde fri fra pakkeriet, har pakket siden kl.8 i morges, og er først lige blevet færdig, og så er jeg snottet som bare f.....
Bryllupsdag
Redaktør: rumlebumle
I dag har jeg været gift med min dejlige mand i 24 år, puha som tiden dog går.
Ikke noget med at holde fri fra pakkeriet, har pakket siden kl.8 i morges, og er først lige blevet færdig, og så er jeg snottet som bare f.....![santa3 [smilie=santa3.gif]](./images/smilies/santa3.gif)
Ikke noget med at holde fri fra pakkeriet, har pakket siden kl.8 i morges, og er først lige blevet færdig, og så er jeg snottet som bare f.....
Tillykke med dagen Lene ja tiden går og det er bare så dejligt at du har travlt i din dejlige butik
Vi har kobberbryllup på onsdag den 8/12 og vi har kendt hinanden i 17 år og jeg er spændt på om manden husker det
vi skal ikke holde nogen fest for jeg er ikke til al det festivitas og gaver ![santa3 [smilie=santa3.gif]](./images/smilies/santa3.gif)
Vi har kobberbryllup på onsdag den 8/12 og vi har kendt hinanden i 17 år og jeg er spændt på om manden husker det
Lisbeth selvfølglig husker din mand den daglisbeth skrev:Tillykke med dagen Lene ja tiden går og det er bare så dejligt at du har travlt i din dejlige butik![]()
Vi har kobberbryllup på onsdag den 8/12 og vi har kendt hinanden i 17 år og jeg er spændt på om manden husker detvi skal ikke holde nogen fest for jeg er ikke til al det festivitas og gaver
Hilsen Eva1950
- FrkBettina
- Opal

- Indlæg: 614
- Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
wouw 24 år ! Det er flot. Stort tillykke til jer.. ![Dannebrog02-medium [smilie=dannebrog02-medium.gif]](./images/smilies/Dannebrog02-medium.gif)
Bettina
Tillykke!
-
Chergui Design
- Perle

- Indlæg: 44
- Tilmeldt: tors 21. okt 2010 15:36
- Geografisk sted: Odense
Tillykke ........... ja, man synes jo, at det var i går at ...........
![Dannebrog02-medium [smilie=dannebrog02-medium.gif]](./images/smilies/Dannebrog02-medium.gif)
Kære Lene
Hjertelig tillykke med bryllupsdagen til dig og din mand.
Tiden flyver jo afsted og inden man ser sig om skal man have sølvbryllup, det varer godt nok et par år endnu med mig selv men jeg har dog kendt min mand i 25 år, vi har dog kun været gift i 16 år nu.
Hjertelig tillykke med bryllupsdagen til dig og din mand.
Tiden flyver jo afsted og inden man ser sig om skal man have sølvbryllup, det varer godt nok et par år endnu med mig selv men jeg har dog kendt min mand i 25 år, vi har dog kun været gift i 16 år nu.



LOKE'S GHOST

