Side 1 af 1

Tillykke til BÆK

: tors 7. jul 2011 06:23
af anna-edith
Tillykke med fødselsdagen håber du får en dejlig dag, for her i Allerød regner det, ved hvad vejr du har hos dig i dag. Men husk der er andre end dig som også har fødselsdag, så det må være dem som ikke har været søde.
[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor:

Re: Tillykke til BÆK

: tors 7. jul 2011 08:14
af Eva1950
Stort TILLYKKE med fødselsdagen [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: Håber du får en god dag [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til BÆK

: tors 7. jul 2011 08:21
af Shawnee
TILLYKKE TILLYKKE.... :occasion-birthdaymulticolor:

Håber du får en dejlig dag...

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til BÆK

: tors 7. jul 2011 09:05
af rumlebumle
TILLYKKE :D :D :D

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til BÆK

: tors 7. jul 2011 10:36
af Chergui Design
Mere TILLYKKE

:occasion-birthday: :occasion-birthday: :occasion-birthday: :occasion-birthday:

Re: Tillykke til BÆK

: tors 7. jul 2011 15:06
af pias
......også herfra!
:occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: