Tillykke til BÆK

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Tillykke med fødselsdagen håber du får en dejlig dag, for her i Allerød regner det, ved hvad vejr du har hos dig i dag. Men husk der er andre end dig som også har fødselsdag, så det må være dem som ikke har været søde.
[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Stort TILLYKKE med fødselsdagen [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: Håber du får en god dag [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
TILLYKKE TILLYKKE.... :occasion-birthdaymulticolor:

Håber du får en dejlig dag...

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
TILLYKKE :D :D :D

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Chergui Design
Perle
Perle
Indlæg: 44
Tilmeldt: tors 21. okt 2010 15:36
Geografisk sted: Odense
Mere TILLYKKE

:occasion-birthday: :occasion-birthday: :occasion-birthday: :occasion-birthday:
pias
Rubin
Rubin
Indlæg: 266
Tilmeldt: fre 23. jul 2010 20:33
Geografisk sted: Dragør
......også herfra!
:occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor:
Carpe diem!
Mkh. PIa
Besvar