Side 1 af 2
Steampunk ny dille
: søn 14. aug 2011 12:32
af lisbeth
I øjeblikket nørkler jeg med Steampunk som jeg er meget facineret af ,fordi man kan sætte meget forskellige items på og også bruge både sølv,kobber,messing på samme smykke og jeg har lige fået nogle gamle lommeure hjem fra Kroatien hjem ,men de ligger stadig på tegnebrædtet ,for det er godt nok svært og det er jo ala Mad Max som jeg er stor fans af

Nøgle vedhæng

Gammel glas som med forskellige små gears/hjul og pile fra ure

Tree of life vedhæng med forskellige gears fra ure

kobber hjerte som er hamret på højre side og forskellige slags kobbertråd

angle wings med gears fra ure

Nøgle med angles wings og gears fra ure

Bille halskæde

Halskæde med forskellige gears fra ure og en lille propel som kan dreje rundt
Re: Steampunk ny dille
: søn 14. aug 2011 12:41
af Danagonia
Hold da op hvor har du haft travlt Lisbeth. Du har da fået lavet nogle virkelig fede ting. Er især vild med den sidste bille halskæde, det er jo klassisk steampunk!
Re: Steampunk ny dille
: søn 14. aug 2011 14:41
af Tenna
Ja, rigtig flotte ting du har fået laet. Og ligesom Camilla er jeg også ret vild med den sidste. Men billen er nu også ret fed...
Re: Steampunk ny dille
: søn 14. aug 2011 16:50
af Susanne i nord
Sej skarabæ kæde!
Re: Steampunk ny dille
: søn 14. aug 2011 17:22
af butler
Sjove ting du pludselig er gået i gang med. Jeg er især vild med hjertet og den med billen.
Re: Steampunk ny dille
: søn 14. aug 2011 17:47
af Eva1950
Hold da op hvor har du lavet nogle flotte smykker
hjertet,billen og det sidste med propel WAOW

Re: Steampunk ny dille
: søn 14. aug 2011 23:12
af lisbeth
Tusind tak piger for feedback

Re: Steampunk ny dille
: man 15. aug 2011 05:47
af Pia
det var en overraskelse Lisbeth, det ville jeg aldrig have fornemmet som dit område, men det er jo en god ting.
fint hjerte i kobber og dejlig sidste kæde med propel.
uden at have studeret genren, vil jeg nok være fræk at foreslå at du giver dine kreationer lidt ekstra gadget pr. smykke for helt at ramme steampunk- men det er et frit land - siger venstre- og egen stil og smag bør altid forfølges.
Re: Steampunk ny dille
: man 15. aug 2011 07:15
af Shawnee
Hvor er du sej Lisbeth - at kaste dig ud i den slags smykker!
Det er super flot det du laver..
Så har du en masse sten og gejl til salg, når vi mødes næste gang??!

Re: Steampunk ny dille
: man 15. aug 2011 10:26
af lisbeth
Tak tak ,men det er jo ikke helt min egen stil ,men jeg var inde på en Steampunk hjemmeside sidste gang da sønnen var på besøg og han var vild med deres smykker og så tænkte jeg at det var sjovt at prøve at lave lidt af det ,men jeg har jo ikke lodde apparat osv ,så det er med wire det hele ,men det er der mange der gør også har jeg set på forskellige hjemmesider.Så venner og bekendte har jeg bedt om gamle nøgler og ure som er i stykker og så skal jeg i genbrusen også.Men jeg er er en stor Mad max fan og her set filmen flere gange

Mette du kan tro at jeg tager en masse sten med næste gang til tøsehygge

Piger så husk jeres gamle nøgler og ure ,men ikke digital ure til tøsehygge
