Side 1 af 2

Tingel-Tangel

: man 15. aug 2011 20:40
af Anne Marthin
Jeg er røget på øreringe for tiden, selvom jeg vil give Camilla så evig ret,
det går fint med den første, men kopien er lidt kedelig at lave i-)
(måske sku man lave 2 forskellige, en til hvert øre) /:)

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Re: Tingel-Tangel

: man 15. aug 2011 21:08
af Susanne i nord
Very Nice

Re: Tingel-Tangel

: man 15. aug 2011 21:15
af Pia
Uh la la
smukke øreringe- du har da fået sten draget ind i dine viklinger for alvor med meget fint resultat (jeg husker nemlig kun rene kobberviklinger fra din hånd)

Re: Tingel-Tangel

: man 15. aug 2011 23:42
af BlueRaven
I'm impressed!!! Billede

For snut da, du er blevet god til at snirkle.
Jeg er helt faldet for #3 - er det granat og turmalin, du har brugt?
Godt jeg ikke har huller i ørerne, for så ville de skrige efter de 3'ere.
1'erne er nu også ret cool, og, og, og...

Du får lige en sten:

Billede

- og så må jeg op og savle over skønhederne igen... Billede

Billede

Re: Tingel-Tangel

: tirs 16. aug 2011 07:47
af Danagonia
AAARjjj!!! Jeg er dybt imponeret (især fordi jeg jo ved min grød ALDRIG får lavet ret mange øreringe) Det første par er især i særklasse

Re: Tingel-Tangel

: tirs 16. aug 2011 08:16
af Eva1950
^:)^ ^:)^ Det er meget smukke øreringe

Re: Tingel-Tangel

: tirs 16. aug 2011 08:33
af lisbeth
Super super flotte :-o

Re: Tingel-Tangel

: tirs 16. aug 2011 11:39
af Shawnee
Super læxi..

Jeg er dog ikke vild med kobber- men arbejdet er utroligt smukt!! ^:)^ ^:)^

Re: Tingel-Tangel

: tirs 16. aug 2011 13:24
af Anne Marthin
Tak tak tak skal I ha :ymhug:
BR, # 3 er granat, ruby spinel og natural ruby.
Stenene i den første er citriner.
De store blå dråber er amazonit, som jeg Ælsker :x-

Re: Tingel-Tangel

: tirs 16. aug 2011 15:28
af Tenna
Rigtig flotte ting! Er helt vild med de første og nr. 3 er da også vildt skønne!