Side 1 af 2
Så er det snart jul.
: fre 28. okt 2011 11:29
af Charlottes
Re: Så er det snart jul.
: fre 28. okt 2011 16:54
af heidik.
Helt i orden med mig.... jeg elsker julen og ham din julemand er da så god.

Re: Så er det snart jul.
: lør 29. okt 2011 20:15
af Charlottes
Han er den flotteste blotter nisse der er set.

Re: Så er det snart jul.
: lør 29. okt 2011 20:55
af Diddah
LOL ja han er lige til at spise er han ;D
Re: Så er det snart jul.
: lør 29. okt 2011 23:13
af BlueRaven
Re: Så er det snart jul.
: lør 29. okt 2011 23:58
af Pia
det er en santa-blotter- synes jeg, glæd dig over din smiley succes- de er nuttede
jeg håber på en varm vinter uden sne
Re: Så er det snart jul.
: søn 30. okt 2011 14:53
af Charlottes
Jeg kan også godt undvære sneen.
BR: sikke en kedelig vinter-blotter. Nisse-blotteren er sjovere.
![laughsanta [smilie=laughsanta.gif]](./images/smilies/laughsanta.gif)
Re: Så er det snart jul.
: søn 30. okt 2011 17:05
af BlueRaven
Re: Så er det snart jul.
: søn 30. okt 2011 17:22
af Charlottes
Re: Så er det snart jul.
: søn 30. okt 2011 18:17
af BlueRaven