Side 1 af 2

Så er det snart jul.

: fre 28. okt 2011 11:29
af Charlottes
Og fordi det snart er jul, så kan jeg altså ikke vente med at bruge ham længere, så:
[smilie=naughtsanta.gif]
Muhahaha. Jeg ELSKER altså den smiley så I får ham lige nogle flere gange. ;))

[smilie=naughtsanta.gif] [smilie=naughtsanta.gif] [smilie=naughtsanta.gif]
Nu håber jeg ikke I føler at [smilie=xmasruinedf.gif] bare fordi I ser en [smilie=naughtsanta.gif] =))




Ja undskyld men jeg kunne ikke lade være. [smilie=svartpuss.gif]

Re: Så er det snart jul.

: fre 28. okt 2011 16:54
af heidik.
Helt i orden med mig.... jeg elsker julen og ham din julemand er da så god. :D

Re: Så er det snart jul.

: lør 29. okt 2011 20:15
af Charlottes
Han er den flotteste blotter nisse der er set. ;)-

Re: Så er det snart jul.

: lør 29. okt 2011 20:55
af Diddah
LOL ja han er lige til at spise er han ;D

Re: Så er det snart jul.

: lør 29. okt 2011 23:13
af BlueRaven
Billede
JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL

SUK... Jeg er allerede træt af den...

Her er en vinterblotter, så jeg ikke skal se på den juleblotter i TO MÅNEDER!!!

Billede
Billede

Re: Så er det snart jul.

: lør 29. okt 2011 23:58
af Pia
det er en santa-blotter- synes jeg, glæd dig over din smiley succes- de er nuttede

jeg håber på en varm vinter uden sne

Re: Så er det snart jul.

: søn 30. okt 2011 14:53
af Charlottes
Jeg kan også godt undvære sneen.

BR: sikke en kedelig vinter-blotter. Nisse-blotteren er sjovere. :p
[smilie=naughtsanta.gif] [smilie=laughsanta.gif]

Re: Så er det snart jul.

: søn 30. okt 2011 17:05
af BlueRaven
Charlottes skrev:Jeg kan også godt undvære sneen.

BR: sikke en kedelig vinter-blotter. Nisse-blotteren er sjovere. :p
[smilie=naughtsanta.gif] [smilie=laughsanta.gif]
Sneen er da det fede ved det hele - især hvis folk holdt op med at skovle den væk hele tiden Billede

Det kan godt være nisseblotteren er sjovere, men han er så... så... så... - JULET Billede SUK...
Og alt det juleri, må altså godt vente til december (tidligst) :p
For crying out loud - det har jo ikke engang været Halloween endnu! Billede

Billede Billede Billede

Re: Så er det snart jul.

: søn 30. okt 2011 17:22
af Charlottes
Det er idag og igår at det er halloween så... men vi er enige om at det er lidt tidligt. Men for søren, han er jo bare en forklædt blotter så hvem ved, måske er det den samme blotter der bare har juletøj og vintertøj på? :-\
;)- ;))

Re: Så er det snart jul.

: søn 30. okt 2011 18:17
af BlueRaven
Charlottes skrev:Det er idag og igår at det er halloween så...
Ifølge min hukommelse er det i morgen (31. okt) der er halloween Billede

Idag og igår er bare weekend Billede

Billede Billede Billede