Side 1 af 1

Camilla ;-)

: man 9. feb 2009 14:00
af Danagonia
Hej allesammen
Jeg hedder Camilla, er 21år og bor i Kolding. Jeg begyndte at lave smykker for 1års tid siden, og har nu en butik på etsy, hvor jeg sælger mine ting: http://www.danagonia.etsy.com
Jeg lodder, laver fimo perler og wire wrapper.
Glæder mig til at lære jer at kende herinde!
Hilsen Camilla

Re: Camilla ;-)

: man 9. feb 2009 14:11
af lene
Hej Camilla

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum, jeg håber at du bliver glad for at være her, og at du skriver en masse indlæg, og viser nogle af dine smykker :)

Jeg har lige tilladt mig at rette dit link til din shop, da du var kommet til at skrive .dk så den virkede ikke. Nu har jeg været inde og kigge, det er nogle meget flotte smykker du laver, det er rart at se noget anderledes, en gang imellem, og dine viklede smykker er meget flotte :)

Re: Camilla ;-)

: man 9. feb 2009 16:19
af Danagonia
Tak Lene :D

Re: Camilla ;-)

: søn 15. feb 2009 19:25
af mortilseks
hej og velkommen