Camilla ;-)
: man 9. feb 2009 14:00
Hej allesammen
Jeg hedder Camilla, er 21år og bor i Kolding. Jeg begyndte at lave smykker for 1års tid siden, og har nu en butik på etsy, hvor jeg sælger mine ting: http://www.danagonia.etsy.com
Jeg lodder, laver fimo perler og wire wrapper.
Glæder mig til at lære jer at kende herinde!
Hilsen Camilla
Jeg hedder Camilla, er 21år og bor i Kolding. Jeg begyndte at lave smykker for 1års tid siden, og har nu en butik på etsy, hvor jeg sælger mine ting: http://www.danagonia.etsy.com
Jeg lodder, laver fimo perler og wire wrapper.
Glæder mig til at lære jer at kende herinde!
Hilsen Camilla