Side 1 af 1

armbånd igen igen

: fre 22. maj 2009 16:57
af lisbeth
Agat lime og glasperler
Billede

Re: armbånd igen igen

: fre 22. maj 2009 17:09
af butler
Fede farver. Det er meget smukt :-D :-D :-D

Re: armbånd igen igen

: fre 22. maj 2009 17:10
af Smykkeunivers
Enig med butler, fed armbånd

Re: armbånd igen igen

: fre 22. maj 2009 17:24
af Havfruen
Det var godt at det lykkes med at få billederene ind ellers var vi gådet glip af det flotte armbånd.det er lige mine farver.

Re: armbånd igen igen

: fre 22. maj 2009 17:52
af Danagonia
YAY :clap: BILLEDER!!! Godt klaret Lisbeth!! Og super flot armbånd... Dejligt med de anderledes former...

Re: armbånd igen igen

: fre 22. maj 2009 18:48
af NatasjaA
jubi det lykkes endelig med billeder nu er det bare mig der halter bagefter ;(

Re: armbånd igen igen

: fre 22. maj 2009 22:59
af lene
Ja, hvad skal man sige, smukt smukt smukt, som altid. :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause: :ymhug: