Side 1 af 1
armbånd igen igen
: fre 22. maj 2009 16:57
af lisbeth
Agat lime og glasperler

Re: armbånd igen igen
: fre 22. maj 2009 17:09
af butler
Re: armbånd igen igen
: fre 22. maj 2009 17:10
af Smykkeunivers
Enig med butler, fed armbånd
Re: armbånd igen igen
: fre 22. maj 2009 17:24
af Havfruen
Det var godt at det lykkes med at få billederene ind ellers var vi gådet glip af det flotte armbånd.det er lige mine farver.
Re: armbånd igen igen
: fre 22. maj 2009 17:52
af Danagonia
YAY

BILLEDER!!! Godt klaret Lisbeth!! Og super flot armbånd... Dejligt med de anderledes former...
Re: armbånd igen igen
: fre 22. maj 2009 18:48
af NatasjaA
jubi det lykkes endelig med billeder nu er det bare mig der halter bagefter ;(
Re: armbånd igen igen
: fre 22. maj 2009 22:59
af lene