
armbånd igen igen
Redaktør: rumlebumle
Fede farver. Det er meget smukt

-
Smykkeunivers
- Opal

- Indlæg: 819
- Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Enig med butler, fed armbånd
Det var godt at det lykkes med at få billederene ind ellers var vi gådet glip af det flotte armbånd.det er lige mine farver.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
YAY
BILLEDER!!! Godt klaret Lisbeth!! Og super flot armbånd... Dejligt med de anderledes former...
Ja, hvad skal man sige, smukt smukt smukt, som altid.





