Side 1 af 2
Eksamenssmykker
: fre 25. maj 2012 20:15
af Danagonia
Jeg er jo i gang med min eksamen i materielt design, hvor jeg har valgt at arbejde med smykker. I den forbindelse, har jeg arbejdet med emalje og har derfor lavet forskellige prøver, som er blevet til 3 færdige smykker.
Det første her, har en del fejl i emaljen, men øvelse gør jo som bekendt mester.
Andet forsøg gik noget bedre...
Tredje gang er måske lykkens gang? I hvert fald er jeg kommet længere i min eksperimenteren med farverne. Der er meget mere om mit eksamensprojekt, samt billeder af arbejdsprocessen på min blog..
Re: Eksamenssmykker
: fre 25. maj 2012 20:51
af butler
Sikke dog et projekt du har kastet dig ud i . Jeg synes de er flotte. Hvor store er de egentlig. Den 1. kan jeg bedst lide. Den er så fin i farverne synes jeg.
Re: Eksamenssmykker
: lør 26. maj 2012 07:24
af Angel
nøj hvor er det et flot stykke arbejde du der har fået lavet. Jeg kan godt lide nr.1+2.
Hvornår skal du til eksamen?
Re: Eksamenssmykker
: lør 26. maj 2012 07:49
af Danagonia
prinsesse skrev:nøj hvor er det et flot stykke arbejde du der har fået lavet. Jeg kan godt lide nr.1+2.
Hvornår skal du til eksamen?
Mange tak! Er det farverne der gør, at du bedst kan lide de to? Eller formen? Jeg skal op d. 7 juni
Re: Eksamenssmykker
: lør 26. maj 2012 07:50
af Danagonia
butler skrev:Sikke dog et projekt du har kastet dig ud i . Jeg synes de er flotte. Hvor store er de egentlig. Den 1. kan jeg bedst lide. Den er så fin i farverne synes jeg.
Hvad med formen, hvilken kan du bedst lide der? Er ikke begyndt på det færdige smykke endnu, så jeres input er dejlige.
Re: Eksamenssmykker
: lør 26. maj 2012 07:55
af butler
Det er både farve og form som jeg bedst kan lide i nr 1
Jeg bryder mig ikke om formen i nr. 2 men kan også godt lide formen i nr 3 men ikke farven .
Re: Eksamenssmykker
: lør 26. maj 2012 07:58
af cecilou
Eihh, hvor er de skønne - Jeg er især vild med den nederste:-)
Re: Eksamenssmykker
: lør 26. maj 2012 08:37
af anna-edith
Jamen det er da utroligt, uanset hvad du giver dig i kast med, kommer du altid med gode resultater.
SMUK SMUK SMUK SMUK
HELD OG LYKKE DEN 7. JUNI
Re: Eksamenssmykker
: lør 26. maj 2012 08:42
af pias
De er rigtigt flotte. Jeg kan bedst lide både formen og farven på nr. 1.
Held og lykke med eksamen.
Re: Eksamenssmykker
: lør 26. maj 2012 10:07
af Anne Marthin
Wooouwwww!!!!!
Jeg synes umiddelbart bedst om nr. 1, både farve og form og kan rigtig godt lide
at kobberkanterne er så tydelige.
Det er et spændende projekt du har gang i og at kunne følge med i
