

Det første her, har en del fejl i emaljen, men øvelse gør jo som bekendt mester.


Andet forsøg gik noget bedre...


Tredje gang er måske lykkens gang? I hvert fald er jeg kommet længere i min eksperimenteren med farverne. Der er meget mere om mit eksamensprojekt, samt billeder af arbejdsprocessen på min blog..





