Eksamenssmykker

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg er jo i gang med min eksamen i materielt design, hvor jeg har valgt at arbejde med smykker. I den forbindelse, har jeg arbejdet med emalje og har derfor lavet forskellige prøver, som er blevet til 3 færdige smykker.

Billede

Billede

Det første her, har en del fejl i emaljen, men øvelse gør jo som bekendt mester.

Billede

Billede

Andet forsøg gik noget bedre...

Billede

Billede

Tredje gang er måske lykkens gang? I hvert fald er jeg kommet længere i min eksperimenteren med farverne. Der er meget mere om mit eksamensprojekt, samt billeder af arbejdsprocessen på min blog..
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Sikke dog et projekt du har kastet dig ud i . Jeg synes de er flotte. Hvor store er de egentlig. Den 1. kan jeg bedst lide. Den er så fin i farverne synes jeg.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Angel
Safir
Safir
Indlæg: 376
Tilmeldt: søn 29. apr 2012 06:56
Geografisk sted: Nordjylland
nøj hvor er det et flot stykke arbejde du der har fået lavet. Jeg kan godt lide nr.1+2.
Hvornår skal du til eksamen?
Hilsen Jessica
Vær mod andre, som du vil have andre skal være mod dig
Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
prinsesse skrev:nøj hvor er det et flot stykke arbejde du der har fået lavet. Jeg kan godt lide nr.1+2.
Hvornår skal du til eksamen?
Mange tak! Er det farverne der gør, at du bedst kan lide de to? Eller formen? Jeg skal op d. 7 juni
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
butler skrev:Sikke dog et projekt du har kastet dig ud i . Jeg synes de er flotte. Hvor store er de egentlig. Den 1. kan jeg bedst lide. Den er så fin i farverne synes jeg.
Hvad med formen, hvilken kan du bedst lide der? Er ikke begyndt på det færdige smykke endnu, så jeres input er dejlige.
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Det er både farve og form som jeg bedst kan lide i nr 1
Jeg bryder mig ikke om formen i nr. 2 men kan også godt lide formen i nr 3 men ikke farven .
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
cecilou
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 124
Tilmeldt: man 23. jan 2012 11:19
Eihh, hvor er de skønne - Jeg er især vild med den nederste:-)
Det eneste som man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at det venter på en lige rundt om hjørnet!
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Jamen det er da utroligt, uanset hvad du giver dig i kast med, kommer du altid med gode resultater.
SMUK SMUK SMUK SMUK

HELD OG LYKKE DEN 7. JUNI
Senest rettet af anna-edith lør 26. maj 2012 08:48, rettet i alt 1 gang.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
pias
Rubin
Rubin
Indlæg: 266
Tilmeldt: fre 23. jul 2010 20:33
Geografisk sted: Dragør
De er rigtigt flotte. Jeg kan bedst lide både formen og farven på nr. 1.
Held og lykke med eksamen.
Carpe diem!
Mkh. PIa
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Wooouwwww!!!!!
Jeg synes umiddelbart bedst om nr. 1, både farve og form og kan rigtig godt lide
at kobberkanterne er så tydelige.

Det er et spændende projekt du har gang i og at kunne følge med i :-D :-D :-D
Besvar