Et par " trælse " dage.
: tirs 29. maj 2012 16:44
Jeg blev ringet op tidligt i går morges af min svigerdatter, som fortalte, at vores søn på 38 var blevet indlagt om natten med symptomer på en hjernebl. eller bl. prop i hjernen. Derfor var det en rigtig lang tur for mig derop tidligt i går morges.
Efter scanning og mange andre undersøgelser er han nu heldigvis frikendt for dette, men derimod er han blevet " lagt ned " af stress, som havde givet ham de samme symptomer. Han var faldet om og var ukontaktbar i næsten 5 minutter og da der igen var kontakt, kunne han ikke mærke sin højre arm og ben.
Nu er følelsen og kraften igen tilbage, og han er kommet hjem med strenge ordre på at han skal holde en længere arbejdspause. Han arbejder aldrig under 55 - 60 timer om ugen og sommetider mere.
Står tidlig op og spiser ikke altid når han har behov, for han skal lige lave det og det inden. Glemmer også tit at der skal væske til for at holde kroppen ordentlig igang.
Som lægen sagde. " Du har fået en alvorlig advarsel, så nu må du tænke på dig selv og leve sundere.
Ja en alvorlig forskrækkelse for os alle.
Efter scanning og mange andre undersøgelser er han nu heldigvis frikendt for dette, men derimod er han blevet " lagt ned " af stress, som havde givet ham de samme symptomer. Han var faldet om og var ukontaktbar i næsten 5 minutter og da der igen var kontakt, kunne han ikke mærke sin højre arm og ben.
Nu er følelsen og kraften igen tilbage, og han er kommet hjem med strenge ordre på at han skal holde en længere arbejdspause. Han arbejder aldrig under 55 - 60 timer om ugen og sommetider mere.
Står tidlig op og spiser ikke altid når han har behov, for han skal lige lave det og det inden. Glemmer også tit at der skal væske til for at holde kroppen ordentlig igang.
Som lægen sagde. " Du har fået en alvorlig advarsel, så nu må du tænke på dig selv og leve sundere.
Ja en alvorlig forskrækkelse for os alle.