Side 1 af 1
Hvor køber du?
: man 9. feb 2009 18:56
af Joan
Hvor køber du fx.
sølvtråd?
Sten?
perlestave?
osv osv osv.. kan vi ikke lave en tråd, med links til forhandlere af de forskellige smykketing?
Re: Hvor køber du?
: man 9. feb 2009 19:24
af lene
Jeg sælger bla smykkedele og perler, som jeg importerer.

Re: Hvor køber du?
: man 9. feb 2009 22:22
af lisbeth
en rigtig god ide også til de udenlandske sælgere

Re: Hvor køber du?
: man 29. jun 2009 19:17
af Lise
Joan skrev:Hvor køber du fx.
sølvtråd?
Sten?
perlestave?
osv osv osv.. kan vi ikke lave en tråd, med links til forhandlere af de forskellige smykketing?
Hej Joan
Du kan finde sølvtråd og perlestave hos Ravstedhus eller Smykkebixen. De har et stort udvalg - især Ravstedhus.
Og sten i lange baner finder du hos Nettedesign til gode priser.
Prøv at se mine smykker på min hjemmeside:
http://www.smykkekreationer.dk
Hilsen
Lise
Re: Hvor køber du?
: man 29. jun 2009 19:32
af Danagonia
Re: Hvor køber du?
: man 29. jun 2009 21:42
af Havfruen
Når du handler der får du så en rigti kvitering eller hvad. Nu ved jeg godt at du ikke er momset, men hvad med told og moms. Ja derr er ikke told på sten det er også rigti men der er moms på hvis der købes for mer en et fast beløb. eller hvad?
Re: Hvor køber du?
: man 29. jun 2009 22:41
af Danagonia
Hvis du er moms registreret bruger du den kvittering du modtager fra paypal i dine regnskaber. Du skal naturligvis betale noget moms, og jeg er ikke helt sikker på reglerne når det er perler. Men da vi handlede med tøj trak vi vist nok den udenlandske moms fra den danske, men det kan din revisor nok nemt svare dig på. Det var i hvert fald intet problem med kjolefeen dengang, vi købte ofte store lot af kjoler over ebay i begyndelsen. Med tiden får man jo faste forbindelser og køber størrer ind, men til at starte med var det helt almindelige ebay aktioner...
Re: Hvor køber du?
: tirs 30. jun 2009 10:01
af thecobra
Re: Hvor køber du?
: ons 1. jul 2009 20:19
af Lise
Havfruen skrev:Når du handler der får du så en rigti kvitering eller hvad. Nu ved jeg godt at du ikke er momset, men hvad med told og moms. Ja derr er ikke told på sten det er også rigti men der er moms på hvis der købes for mer en et fast beløb. eller hvad?
Hej
Hvis du handler indenfor EU er der ikke told på varerne. Men handler du udenfor EU kommer der told på, hvis du køber for mere end ca. 88 kr. inkl. porto.
Hvis du er privatperson, kan det godt betyde, at dine varer bliver meget dyrere end du havde forventet.
Er du momsregistreret og registreret til at handle udenfor EU kan du trække momsen fra.
Hilsen
Lise
http://www.smykkekreationer.dk