Side 1 af 3

Hejsa - her er jeg så....

: tirs 3. mar 2009 11:26
af mini123
Havfruen anbefalede dette sted, på et andet kreativt forum hvor jeg også er....

Hvem er jeg så.
Jeg er 43 år, gift og har 3 børn.
Jeg laver utroligt mange kreative ting
Smykker, decoupage, strikker, hækler, laver kort i mange afskygninger og 117 andre ting.

smut bare omkting min hjemmeside hvis I vil se mere.......
Jeg glæder mig til at finde inspiration på dette sted, og vise lidt af det jeg laver, når jeg laver smykker.......

Re: Hejsa - her er jeg så....

: tirs 3. mar 2009 11:36
af Havfruen
Hej mini123 og velkommen her til dette dejlige sted Jeg er da glad for at det hjalp at lave reklame for Lenes og Vores dejlige side. Så vi kan få enu flere gode indfalds vinkler på vores alle samens interasser.

Re: Hejsa - her er jeg så....

: tirs 3. mar 2009 11:54
af lene
Hejsa mini123

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum, jeg håber at du vil blive rigtig glad for at være her.
Vi er ikke så mange endnu, men vi er også ret nye i det :whistle: men alle er søde og rare, og meget hjælpsomme, hvis man har spørgsmål, så det er bare om at komme ud af busken :D

Jeg var lige inde og lure lidt på din flotte hjemmeside, jeg må sige at det er fine ting du laver, og jeg er helt forelsket i dine hæklede engle, dem kunne jeg da godt tænke mig en opskrift på, hvis du vil af med den. Jeg er nemlig vild med engle :ymblushing:

Og tak til den søde havfrue for at du reklamerer for forummet :ymhug:

Re: Hejsa - her er jeg så....

: tirs 3. mar 2009 11:56
af butler
Hej mini.
Velkommen hertil. Jeg håber du bliver lige så glad for at færdes på dette forum, som jeg er .
Jeg var lige omkring din hjemmeside, og hold da op hvor er du kreativ. Det er nogle flotte ting du laver
:violin: :violin:

Re: Hejsa - her er jeg så....

: tirs 3. mar 2009 12:37
af Linda
og mere velkommen ;o)

Re: Hejsa - her er jeg så....

: tirs 3. mar 2009 13:08
af mini123
butler skrev:Hej mini.
Velkommen hertil. Jeg håber du bliver lige så glad for at færdes på dette forum, som jeg er .
Jeg var lige omkring din hjemmeside, og hold da op hvor er du kreativ. Det er nogle flotte ting du laver
:violin: :violin:
Mange tak.... :ymblushing:
lidt skal man jo nørkle med ;;)

Re: Hejsa - her er jeg så....

: tirs 3. mar 2009 15:29
af lisbeth
hej Mini
rigtig hjertelig velkommen her i dette dejlig forum sikken en utrolig flot hj.side Jeg vil spørge om du laver billeder med delfiner som jeg er total vild med? :ymhug: :-o :text-welcomewave:

Re: Hejsa - her er jeg så....

: tirs 3. mar 2009 15:59
af mini123
Mange tak for rosen, billerder med delfiner .... Det kommer godt nok an på hvordan. :think:
Hvis man kunne finde servietter med delfiner på ja, så kunne jeg da godt :) - men hvis det skulle være et stort akrylmaleri, må jeg nok hellere fortælle at mine små lidt naive streger, nok ikke kan stå distancen :p

Re: Hejsa - her er jeg så....

: tirs 3. mar 2009 17:14
af Malena
Sikke nogle flotte ting du laver!

Hvad koster de billeder med Marilyn Monro?

Re: Hejsa - her er jeg så....

: tirs 3. mar 2009 17:49
af lisbeth
hej Mini det skal som bare være ca 20- 25 cm i str nu ved jeg ikke hvilken str dine billeder er men ca denne str :clap: