Havfruen anbefalede dette sted, på et andet kreativt forum hvor jeg også er....
Hvem er jeg så.
Jeg er 43 år, gift og har 3 børn.
Jeg laver utroligt mange kreative ting
Smykker, decoupage, strikker, hækler, laver kort i mange afskygninger og 117 andre ting.
smut bare omkting min hjemmeside hvis I vil se mere.......
Jeg glæder mig til at finde inspiration på dette sted, og vise lidt af det jeg laver, når jeg laver smykker.......
Hejsa - her er jeg så....
Redaktør: rumlebumle
Der er altid for meget at prøve, og alt for lidt tid....
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
Hej mini123 og velkommen her til dette dejlige sted Jeg er da glad for at det hjalp at lave reklame for Lenes og Vores dejlige side. Så vi kan få enu flere gode indfalds vinkler på vores alle samens interasser.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Hejsa mini123
Rigtig hjertelig velkommen til dette forum, jeg håber at du vil blive rigtig glad for at være her.
Vi er ikke så mange endnu, men vi er også ret nye i det
men alle er søde og rare, og meget hjælpsomme, hvis man har spørgsmål, så det er bare om at komme ud af busken
Jeg var lige inde og lure lidt på din flotte hjemmeside, jeg må sige at det er fine ting du laver, og jeg er helt forelsket i dine hæklede engle, dem kunne jeg da godt tænke mig en opskrift på, hvis du vil af med den. Jeg er nemlig vild med engle
Og tak til den søde havfrue for at du reklamerer for forummet
Rigtig hjertelig velkommen til dette forum, jeg håber at du vil blive rigtig glad for at være her.
Vi er ikke så mange endnu, men vi er også ret nye i det
Jeg var lige inde og lure lidt på din flotte hjemmeside, jeg må sige at det er fine ting du laver, og jeg er helt forelsket i dine hæklede engle, dem kunne jeg da godt tænke mig en opskrift på, hvis du vil af med den. Jeg er nemlig vild med engle
Og tak til den søde havfrue for at du reklamerer for forummet
Hej mini.
Velkommen hertil. Jeg håber du bliver lige så glad for at færdes på dette forum, som jeg er .
Jeg var lige omkring din hjemmeside, og hold da op hvor er du kreativ. Det er nogle flotte ting du laver

Velkommen hertil. Jeg håber du bliver lige så glad for at færdes på dette forum, som jeg er .
Jeg var lige omkring din hjemmeside, og hold da op hvor er du kreativ. Det er nogle flotte ting du laver
og mere velkommen ;o)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Mange tak....butler skrev:Hej mini.
Velkommen hertil. Jeg håber du bliver lige så glad for at færdes på dette forum, som jeg er .
Jeg var lige omkring din hjemmeside, og hold da op hvor er du kreativ. Det er nogle flotte ting du laver
![]()
lidt skal man jo nørkle med
Mange tak for rosen, billerder med delfiner .... Det kommer godt nok an på hvordan. 
Hvis man kunne finde servietter med delfiner på ja, så kunne jeg da godt
- men hvis det skulle være et stort akrylmaleri, må jeg nok hellere fortælle at mine små lidt naive streger, nok ikke kan stå distancen 
Hvis man kunne finde servietter med delfiner på ja, så kunne jeg da godt
Der er altid for meget at prøve, og alt for lidt tid....
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini





