Vedhæng i wirewrap

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Lise skrev:
Kirsten skrev:Hmmm ..... hvordan bip for du stenen til at sidde. Har lige lavet et "skelet" hvor jeg vil have en nyindkøbt sten ind i ... jeg vikler og vikler .... men det virker ikke ....
Æv æv
Jeg vil foreslå dig, at du køber en tutorial - Camilla har lagt et link i den anden tråd. Godt nok koster det dig penge, men de er givet godt ud. Alternativt kan du komme og besøge mig, så skal jeg hjælpe - ;)-
Et dejligt tilbud .... men lidt langt fra Næstved til Aalborg .... jeg kunne selvfølgelig så "besøge" en af mine hvalpe ..meeeen .... Jeg leder efter den turorial ....
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Danagonia skrev:
Lise skrev:
Danagonia skrev:Jeg synes de er rigtig fine Lise. Hvis jeg skal være kritisk, så måtte dine coils på siderne godt være endnu strammere, det ville gøre at trådene du vikler ekstra omkring ville sidde pænere på dem. Det gør avs i fingrene, men det er det værd. Hvad tykkelse tråd bruger du? Så er der selvfølgelig Kirstens evige ender :-D Men derudover synes jeg det er flot. Lav 5 mere og så sidder den lige i skabet med alle de små detaljer, det tager nemlig tid at lærer hvordan tråden funker, jeg er stadig ikke selv færdig med det :-D
Jeg har brugt 1,5 mm til selve "formen" og viklet med 0,8 mm - og det er hårdt for fingrene! Mine fingerspidser på højre hånd er simpelhen bare så ømme - så i går aftes måtte jeg droppe at lave wirewrap p.g.a. smerter =))

Nej - Kirsten - enderne er ikke skarpe, de er pænt rundede efter en omgang i tromlen, men du har ret i, at de ser skarpe ud. Jeg skal vist lige være mere OBS fremover :D
Jeg ville nok bruge 0,6mm til coilsne rundt om rammen, og så 0,8mm til spiralerne. Ved det gør avs, jeg har heller ikke ret mange af coilsne i mine designs af samme årsag. Dog er jeg begyndt at have mere efter jeg fik min coiling gizmo.
Hvad er en coiling gizmo ... og hvad er tutorial ?
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Kirsten: Tutorial er en vejledning/fremgangsmåde hvordan du laver de forskellige ting.. Hvis du søger inde på youtube kan du med garanti finder rigtig mange vejledninger på forskellige ting. Bland andet hvis du søger på den coiling ting du spørger til..
Besvar