Vedhæng i wirewrap

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Jeg er blevet "bidt" af at lave vedhæng i wirewrap. Det er sjovt og helt anderledes, og så kan man hygge foran TV med produktionen. Det er lidt svært, når man laver halskæder - jeg taber i hvertilfælde let en hel del perler undervejs :))

Først et i forsølvet - jeg har aldrig prøvet at bruge forsølvet tråd før, og er ikke vild med det - det er for stift!
Billede

Så nogle i oxideret kobber, de ligner hinanden, men er forskellige ;)-

Billede

Billede

Billede
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hvor er de fine Lise :-bd
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
det er fine ting du har lavet, men nu er det dig der skal lære at bruge noget sandpapir så du kan få nogle pæne ender , jeg kan se at du har klippet med en tang og at de er skabe..
Og personlig ville jeg gerne have lidt mindre metal og så man bedre kan se de smukke stene du har brugt. men det er min mening og vi er da heldigvis ikke alle ens. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Havfruen skrev:det er fine ting du har lavet, men nu er det dig der skal lære at bruge noget sandpapir så du kan få nogle pæne ender , jeg kan se at du har klippet med en tang og at de er skabe..
Og personlig ville jeg gerne have lidt mindre metal og så man bedre kan se de smukke stene du har brugt. men det er min mening og vi er da heldigvis ikke alle ens. @};-
=))
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
De er flotte. :clap: :clap:
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Eva1950
Opal
Opal
Meget smukke vedhæng @};- @};- @};-
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg synes de er rigtig fine Lise. Hvis jeg skal være kritisk, så måtte dine coils på siderne godt være endnu strammere, det ville gøre at trådene du vikler ekstra omkring ville sidde pænere på dem. Det gør avs i fingrene, men det er det værd. Hvad tykkelse tråd bruger du? Så er der selvfølgelig Kirstens evige ender :-D Men derudover synes jeg det er flot. Lav 5 mere og så sidder den lige i skabet med alle de små detaljer, det tager nemlig tid at lærer hvordan tråden funker, jeg er stadig ikke selv færdig med det :-D
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Flotte flotte ^:)^
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Der er vist en der er gået i Camillas fodspor/blevet smittet!! hihihihi..... ;) nøj de er flotte, hvor køber du oxyderet kobber - i udlandet eller her ?? og er vild med de sidste grønne sten og kobberet de klær' virkelig hinanden.!!
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Danagonia skrev:Jeg synes de er rigtig fine Lise. Hvis jeg skal være kritisk, så måtte dine coils på siderne godt være endnu strammere, det ville gøre at trådene du vikler ekstra omkring ville sidde pænere på dem. Det gør avs i fingrene, men det er det værd. Hvad tykkelse tråd bruger du? Så er der selvfølgelig Kirstens evige ender :-D Men derudover synes jeg det er flot. Lav 5 mere og så sidder den lige i skabet med alle de små detaljer, det tager nemlig tid at lærer hvordan tråden funker, jeg er stadig ikke selv færdig med det :-D
Jeg har brugt 1,5 mm til selve "formen" og viklet med 0,8 mm - og det er hårdt for fingrene! Mine fingerspidser på højre hånd er simpelhen bare så ømme - så i går aftes måtte jeg droppe at lave wirewrap p.g.a. smerter =))

Nej - Kirsten - enderne er ikke skarpe, de er pænt rundede efter en omgang i tromlen, men du har ret i, at de ser skarpe ud. Jeg skal vist lige være mere OBS fremover :D
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Besvar